קשה לצפיה: "בבקשה אל תירו בי". תיעוד חדש ממצלמות השוטרים במעצר ג'ורג' פלויד

חודשיים אחרי המעצר שהסתיים במוות שהצית מחאות ענק בארה"ב – תיעוד חדש ממצלמות הגוף של השוטרים חושפות פרטים חדשים על מעצרו של ג'ורג' פלויד. כבר בתחילת המעצר, אחד השוטרים שלף אקדח וכיוון לעברו של פלויד, שהתחנן על חייו. שניה אחר שניה – כך נראה המעצר שהוביל למותו הטראגי‎. צפו

צילומים בלעדיים ממצלמות הגוף של שניים מהשוטרים המואשמים ברציחתו של ג'ורג' פלויד נחשפים בדיילי מייל הבריטי. בצילומים הקשים מאוד לצפיה ניתן לראות כיצד השוטר הצעיר מכוון אקדח לפניו של פלויד שמתחנן על חייו ואת הרגעים בהם החליטו השוטרים להשתלט עליו ולהצמיד את הברך לצווארו – שניות בודדות לפני שהפסיק לנשום.

בסרטון שתועד ממצלמת הגוף של השוטרים נראיםהשוטרים מגיעים לרכבו של פלויד, שהבין שהסתבך. השוטר הצעיר פתח את דלת מכוניתו של פלויד תוך כדי שהוא מכוון אקדח לפניו וזאת תוך כדי שהעציר בוכה ומתחנן: "אל תירה בי אדוני השוטר, בבקשה".

פלויד התנגד למעצרו אך לא בצורה אלימה, הוא ביקש מהשוטרים שוב ושוב שלא להיכנס לניידת המשטרה בשל העובדה שהוא קלסטרופובי וסובל מחרדה. במקביל הוא חזר ואמר לשוטרים: "אני לא הטיפוס הזה, בבקשה אל תכניסו אותי לרכב. רק תנו לי לדבר אתכם".

פלויד מוכנס בכוח לניידת בכוח אולם הוא נופל בצד השני לכביש ואז מחליטים השוטרים להשתלט עליו בצורה כזו שלא יוכל לזוז. אז החליט השוטר דרק שאובין להניח את ברכו על צווארו של פלויד תוך כדי שכבר בהתחלה הוא מפציר שוב ושוב שהוא "לא יכול לנשום" עד למותו בהחנק המזעזע שהסעיר את כל העולם וגרם לכאוס ברחבי ארה"ב.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כך רצו לעשות לי השוטרים בקניון רמות שאמרתי להם שאני סובל מקסטופביה בחסדי שמים ניצלתי בזכות אשתי הצדיקה האדמור מיברדיטשוב שליטא

    גם אתמול במגרש הרוסים כך עשו לי

    הרבה שליטא |
    הגב