ראשי המפלגות החרדיות לבנט: למה אתה משקר?

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני התייחס בהצהרה לתקשורת שערכו המפלגות החרדיות למשבר הפוליטי, והאשים את בנט בכך שחובר לממשלת שמאל. "הציבור החרדי יודע לנצח בבחירות ולא להתגאות. אנחנו יודעים להפסיד ולא להתבייש. חושבים שאנחנו טיפשים, יושב נפתלי בנט והופך אבן על אבן כדי להקים ממשלת שמאל עם לפיד. ואז אומר שהם הפכו אבן על על אבן להקים ממשלת ימין. למה אתם משקרים?", תהה גפני.

"בנט ושקד מה תגידו ביום הדין?, כנראה יש משהו יותר חשוב מארץ ישראל וזה כנראה השנאה לנתניהו.", הטיח גפני. אם אתם חושבים שלנו אין בטן מלאה על כל השותפות רבת השנים עם הליכוד – אני יכול לכתוב ספר על זה, אבל אנחנו יודעים מה חשוב לתורת ישראל, לעם ישראל ולארץ ישראל".

השר ליצמן התייחס בהצהרה למגעים בין יש עתיד לאגודת ישראל: "שיהיה ברור לכל כלי התקשורת, כל התדרוכים והדיווחים על שיחות שלנו עם בנט סער ולפיד שקריים. מה שכתוב היום בהמודיע זו טעות ונבהיר זאת."

השר ליצמן אמר עוד בהצהרה המשותפת לשס ויהדות התורה: "נפתלי בנט, תסתכל לי בעיניים. מכולם היית איתי קרוב אליך אחרי אתה פנית אליי אחרי שהתפרק ברית האחים שלך עם לפיד. ביקשת שתפ. שאלתי אותך איך אתה בא אליי אחרי מה שעשיתם לנו? הרסתם את הדת והמסורת. פגעתם בילדים שלנו ובכותל ובכל הקדוש והיקר. אמרת לי הבנת את הטעות שלי, אני עוזב את מה שהיה ויוצאים לדרך חדשה ומה קרה עכשיו? איך אתה מעז לשקר לנו בבוטות.
"
גם השר דרעי:פנה לבנט וביקש ממנו לחזור בו, "אני פונה אליך נפתלי, עדיין לא מאוחר. 59 זה כמו 61. יש עוד 28 יום ועוד 21 שניתן להקים ממשלה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *