ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו הגב׳ שרה נתניהו השתתפו בטקס פתיחת משרד הסחר של ברזיל בירושלים

ראש הממשלה נתניהו ויו״ר ועדת החוץ והביטחון של ברזיל ובנו של נשיא ברזיל, אדוארדו בולסונארו, נפגשו לפני אירוע פתיחת משרד הסחר הברזילאי. יו"ר ועדת החוץ והביטחון בולסונארו אמר לראש הממשלה כי הם מתחייבים להעביר את השגרירות בשנת 2020. במהלך הפגישה, ראש הממשלה נתניהו שוחח בטלפון עם נשיא ברזיל ז׳איר בולסונארו, שיחה חמה וידידותית, באמצעות הטלפון של בנו אדוארדו בולסונארו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו:

"אני שמח לבשר שהתקדמנו בצעדים גדולים ביכולתנו לקצר זמני נסיעה בין ברזיל לישראל, ובעתיד הקרוב נוכל לטוס מעל אפריקה, ונוכל להפחית את זמן הטיסה במספר שעות. זה חשוב למטרות תיירות ולחילופים החיוניים של אנשי עסקים, יזמים וטכנולוגים.

משרד הסחר יוכל לסייע לברזיל ולישראל לממש את הפוטנציאל לשיתוף הפעולה בינינו. ישראל היא מדינת החדשנות הדינמית ביותר בעולם. זה לא רק מה שאני אומר, גם רבים אחרים אומרים זאת – השווקים אומרים זאת. אם נמזג את הפוטנציאל של המדינה שלנו עם הפוטנציאל של ברזיל, נוכל להביא תועלת זו לזו, בצורה יוצאת מן הכלל.

משרד הסחר הזה, יהיה למעשה חוד החנית של התפתחות חיונית זו, משום שהעתיד שייך למי שמחדש, ואנו שנינו רוצים לתפוס את העתיד. נוכל לעשות זאת טוב יותר ביחד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *