ראש הממשלה דפק על השולחן: "המגיפה הזאת חוזרת!"

עמית סגל מפרסם ב'ערוץ 12' הקלטות מהדיון הדרמטי בקבינט הקורונה על איכוני השב"כ בהן ראש השב"כ מתנגד לדעתו של נתניהו שבעד שימוש באמצעים לאיכון סלולרי. האזינו

הערב (א') חשף הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, ‏ הקלטות מישיבת קבינט הקורונה ומהעימות החזיתי על איכוני השב״כ.

ראש השב"כ, נדב ארגמן, התייחס להאזנות של השב"כ לאזרחים המבודדים ואמר: "מה שאני מבקש ששב"כ לא ייכנס כרגע לחקיקה ראשית. מה שצריך ברמת ההכשרה למקצוע ששב"כ יהיה מוכן לתת פתרון במידה ותהיה התפרצות ואין מענה, ולעבוד חזק אבל חזק למען הפרוייקטור שיודע לנהל את זה, בשביל שיהיה פתרון אזרחי למדינת ישראל לשנים הקרובות".

"תת אלוף מנהל את העניין הזה וזה בדיוק הפתרון – ולא שהשב"כ יעשה את זה", המשיך ארגמן. "זה אומר שצריך להיות מספיק שיודעים לעשות את זה – יודעים לבוא בדברים עם אותם חולים ולסגור מעגל מקצה לקצה תוך פרק זמן קצר. כשמדובר ב-200, 300, 400 חולים ניתן לעשות את זה, כשמדובר באלפים אי אפשר לעשות את זה כנראה בשיטה הזאת וצריך ללכת לטכנולוגי".

בסיכום דבריו הבהיר ארגמן: "במצב שיש תחלואה רחבה מאוד ולא יהיה פתרון אחר יהיה נכון להעביר אל השירות (שב"כ). אני מבקש מאוד מאוד מאוד לא להיכנס לחקיקה ראשית של שב"כ בשלב הזה"

ראש הממשלה נתניהו מנגד אמר את הדברים הבאים: "הספינות באות אלינו אחת אחרי השנייה ואנחנו מסרבים להאמין (דופק על השולחן). ואומרים לא יקרה כלום. האחריות שלנו היא לעצור את המגפה הזאת. המגיפה הזאת חוזרת! חוזרת! עכשיו השאלה היא כמה אנחנו מוכנים לעשות בגלל הדבר הזה שמהר מאוד יגיע אלינו.

הוא הוסיף: אין דבר כזה שיש נדבקים שהדבר הזה לא משפיע (על הכלכלה) לא קיים. אגדה אורבנית. יש פה בשולחן אנשים רציניים מאוד, אנשי מקצוע חושבים את זה. מטעים את הציבור.אם אנחנו נאפשר להכפלה הזאת לקרות תעשו את החשבון. זה לא ייקח הרבה זמן, תוך 30 יום, 40 יום, 60 יום 80 יום, לא משנה – ברגע שזה מתחיל לרוץ, זה רץ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *