ראש העיר הגרמני הפתיע: "הקמפוס היהודי – המתנה של ברלין"

ראש עיריית ברלין שביקר במתחם בניית הקמפוס היהודי בלב העיר, השמיע מילים חמות במיוחד: "זו הדרך הנכונה לחזק את החיים היהודיים וזו גם התשובה הנכונה"

בברלין לא מבזבזים זמן. בניית הקמפוס היהודי בלב העיר הולכת ומתקדמת בצעדי ענק. השבוע הגיע לאתר הבנייה אורח מיוחד: ראש העיר מיכאל מילר.

ראש העיר בא לראות ולהתרשם מקרוב בהליך הבנייה של הקמפוס ושמע סקירה מקיפה מרבה של העיר ומי שיזם את הקמת הקמפוס, הרב יהודה טייכטל. ראש העיר התעניין בשלבי העבודות ואמר: "הקמפוס היהודי – זו המתנה של ברלין". ראש העיר הוסיף ואמר ש"זו הדרך הנכונה לחזק את החיים היהודיים וזו גם התשובה הנכונה".

לצד הרב טייכטל, קיבלו את פניו ידידי הקהילה ותומכים בולטים בבניית הקמפוס. בסיום הביקור, אמר ראש העיר בהתרגשות כי "הקמפוס הוא סימן מבריק לחיים יהודיים בולטים בברלין, תודה לכם על כך!".

הקמפוס החדש יהיה בעל שבע קומות ויתפרש על שטח של 8,000 מטרים. הוא יכלול גן ילדים, בית ספר, אולם אירועים לכשש-מאות איש, מרכז ספורט ותרבות יהודיים ואגפים נוספים שישרתו את יהודי ברלין והתיירים היהודיים.

עלות הפרויקט עומד על עשרים וחמישה מיליון דולרים והוא צפוי להביא לשיאים חדשים את החיים היהודיים בבירה הגרמנית שהפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי לישראלים רבים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *