ראש ישיבת החייל שנרצח: "שוחחנו חצי שעה לפני הרצח"

הרב שלמה וילק לרשת ב': "מדובר בבחור שנותן אמון בכל אדם". ראש מועצת גוש עציון: היה שקט באזור בתקופה האחרונה, הפיגוע בא בהפתעה

הרב שלמה וילק, ראש הישיבה שבה למד החייל שגופתו אותרה הלילה ליד אפרת, סיפר הבוקר (חמישי) כי הוא "יצא לקנות מתנות בשביל הצוות שליווה אותו לקראת הגיוס – הוא היה בקשר חצי שעה לפני שנרצח".

בריאיון לדב גיל-הר בכאן רשת ב סיפר הרב כי "בדרך הוא הודיע לחברותא שלו שלא ידאגו, הוא יגיע בדיוק בזמן. כשהוא איחר התחלנו לדאוג. די מהר הבנו שמשהו לא בסדר ועירבנו את המשטרה. כל הכוחות הגיעו במהירות הבזק".

"הוא היה בקשר חצי שעה לפני שהוא נרצח", המשיך הרב. "הוא היה באוטובוס לישיבה ובמרחק של 100 מטר בין האוטובוס לישיבה הוא נרצח כנראה שם". הרב סיפר עוד כי "מדובר בבחור שנותן אמון בכל אדם, הוא דאג לבעלי חיים ולבני אדם, לצוות. אנחנו נמצאים בישיבה שיש בה מפגשים בין ערבים, יהודים דתיים. "הוא אחד הבחורים היותר אהודים, הוא היה מעורב בכל דבר, חייכן גדול", תיאר הרב. "הוא היה הכתובת לכל מי שרצה עזרה. התלמידים התפרקו פה, מדובר בחבר'ה שמתגייסים תיכף לצבא. בבכי גדול ובכאב גדול אנחנו מתגעגעים יחד".

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, אמר בריאיון לירון דקל ודוריה למפל בכאן רשת ב' כי באזור היה שקט בתקופה האחרונה, ולכן הפיגוע "בא בהפתעה". "אני בטוח שצה"ל ידע לעשות את העבודה ואני מקווה מאוד שבימים הקרובים ובשעות הקרובות נראה את התשובה הצבאית – לכידת המחבל, הריגת המחבל, מה שצריך לעשות איתם", אמר.

נאמן קרא להחיל ריבונות ישראלית ברחבי יהודה ושומרון. "אני חושב שהאויבים שלנו קמים עלינו לכלותנו לא במקרה, ולא במקרה הם באים לכאן. מדובר על מאבק שהם מכנים אותו מאבק לאומי, ולא יכול להיות שמול מאבק לאומי אנחנו לא נעמיד תשובות לאומיות. יגידו שאנחנו מנצלים ורוקדים על הדם. שום דבר, יש פה מאבק לאומי שלהם ואנחנו צריכים לגדוע את תקוותם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *