ראש עיריית בית בשמש במסר תקיף: מי שפורע חוק או ישלם קנס או ייעצר

החל מהבוקר סגר במספר שכונות בבית שמש

החל מהבוקר מתחיל סגר במספר שכונות בערים בית שמש ונתיבות, שבהן התחלואה בקורונה מזנקת.

בבית שמש ניכר זינוק משמעותי במספר הנדבקים ולאור זאת, פנתה ראש העיר בלוך לראש הממשלה בבקשה להטיל סגר על אותן שכונות ובמקביל לדאוג לתושביהן לאספקת מזון.

"לאור העלייה במספר החולים בשכונות רמה ב' והקריה החרדית, קיימתי מספר פגישות עם משרד הבריאות, פיקוד העורף ומשטרת ישראל, וכן עם חברי מועצת העיר".כך לדבריה של בלוך.

חלק גדול מהעלייה במספרים נובע, מהדבקה בתוך משפחות גרעיניות. כך למשל בשכונת "רמה ב'" בבית שמש זינקה התחלואה ב-129% תוך שבוע.

ראש העיר בלוך: "אני סבורה כי בעת הזו נדרשת תכנית חירום מקיפה לטיפול בשכונות אלו. לאור זאת, אני דורשת מהממשלה לגבש חבילת סיוע מקיפה לשכונות אלו, לרבות הגבלת תנועה"

בראיון לרדיו קול ברמה התייחס ראש העיר לאותם קיצוניים אשר אינם משתפים פעולה עם המשטרה: "בשתי השכונות האלה יש פורעי חוק, ומי שפורע חוק או ישלם קנס או ייעצר. אני מחוייבת ב-100% לבריאותם של יתר התושבים בעיר ולכן אין ברירה אחרת מלבד הגבלת התנועה. האתגר שלנו כעת הוא להוציא את החולים לבידוד".

על המצב הקיים כרגע בעיר אמרה: "הציבור החרדי ברובו שומר על ההנחיות, בשכונות שורר סדר מופתי, כוחות משטרה יאכפו במידת הצורך. הציבור החרדי מוקיע מכל וכל את המיעוט השולי של פורעי החוק".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *