ראש עיריית שדרות: "רק מבצע כ'צוק איתן' ישיג שקט ארוך"

ראש עיריית שדרות אלון דוידי ביקר את מדיניות הסבבים והפסקות האש וקבע כי יש ליטול את היוזמה ולצאת במבצע כדוגמת 'צוק איתן' להשגת שקט ביטחוני

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, ביקר הבוקר את הסדר הפסקת האש שהושג מול חמאס וקבע כי רק מבצע כדוגמת 'צוק איתן' ישיג שקט ביטחוני ארוך טווח.

את דבריו אמר דוידי הבוקר (שלישי) בראיון ל'העולם הבוקר' בערוץ 13, ולפיהם "לא צריך להגיב. צריך ליזום".

דוידי: "המציאות לא פשוטה ומורכבת. אנחנו רואים את הגיבורים האמתיים, ההורים והילדים, האנשים המבוגרים שנלחמים נגד הטרור שמגיע מעזה וצריך לחזק אותם ולהגיד להם יישר כח ואנחנו ממשיכים בפיתוח העיר והאזור, אבל צריך לזכור שההישגים של צוק איתן מוצו".

לדבריו, השגת הסדרים חוזרים ונשנים התואמים את תפיסת הסבבים ומשיגים שקט קצר מועד אינם המטרה ו"המטרה שלנו היא להגיע לזמן ארוך של שקד ורק מבצע כדוגמת צוק איתן ישיג זאת".

דוידי סיפר כי הוא משוחח עם ראש הממשלה והגורמים הרלוונטיים השונים ומביא את קולם ועמדתם של תושבי עירו.

"הייתה תקופה ארוכה שאותה הוביל הרמטכ"ל אייזנקוט שבה התפיסה הייתה שצריך למצות את הישגי 'צוק איתן' ולכן לא היו חיסולים או פגיעה במבנים. מדינת ישראל מתעוררת מהטעות הגדולה הזו ומתחילה לחלחל במנהיגות התובנה שהמציאות הזו לא נכונה. הרי כל הסבב הזה נוצר בעקבות ירי טרוריסטי לעבר צה"ל ואל בגלל שאמרנו שנכה בטרוריסטים שנכה בהם כי הם מביאים רוע לעולם ומפרים את שלוות תושבנו. המצב שנוצר הגיע כתגובה ואנחנו לא צריכים להגיב אלא ליזום".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *