ראש עיריית ת"א חולדאי הגיש תביעת לשון הרע כנגד שרת התחבורה מירי רגב

"חולדאי מונע הנחת תפילין ברחבי העיר תל-אביב-יפו, דבר שלא היה ולא נברא"

ראש עיריית תל-אביב – יפו, מר רון חולדאי, הגיש היום (18.5.20) תביעה בגין לשון הרע כנגד שרת התחבורה, הגב' מירי רגב לבית משפט השלום בתל אביב-יפו.

בתביעה שהוגשה, דורש חולדאי כי רגב תפצה אותו בסך של חצי מיליון ₪ בגין פרסומים שקריים שהופצו על ידיה במדיות שונות.

חולדאי הודיע כי את הכסף שיפסק לזכותו יתרום, לאחר ניכוי הוצאות משפט, לישיבה החילונית בינ״ה בתל-אביב – יפו.

התביעה שהוגשה עוסקת באמירות קשות שנאמרו על-ידי רגב ביחס לחולדאי במהלך קמפיין הבחירות האחרון תוך הצגת מצג עובדתי כוזב ומסולף מיסודו כאילו חולדאי מונע הנחת תפילין ברחבי העיר תל-אביב-יפו – דבר שלא היה ולא נברא – וזאת בידיעה שהדברים שנאמרו אינם אמת ותוך שהיא מייחסת לחולדאי אמירות ומעשים שלא היו ולא נבראו.

לשיטת חולדאי, הדברים נאמרו כחלק ממסע הסתה שמנהלת כנגדו רגב מזה זמן רב.

בתביעה נטען, כי עבור רגב המטרה מקדשת את כל האמצעים ובעבור "זמן מסך" נוסף היא אינה בוחלת, במודע, בהפצת "פייק ניוז" והסתה פרועה, במקרה זה כנגד חולדאי, תוך התעלמות מוחלטת מההשלכות החמורות העלולות להיות לדבריה, כמי שממלאת תפקיד של שרה בממשלת ישראל, על כל המשתמע מכך.

עוד נטען בתביעה כי ניתן היה לצפות שרגב תחזור בה מדבריה כמצופה מנבחרת ציבור במעמדה, אך משלא עשתה כן ולהיפך – רק העצימה את אמירותיה השקריות, נאלץ חולדאי לבקש את התערבות בית המשפט הנכבד ולו על מנת להעביר מסר חד וברור לרגב ולנבחרי ציבור אחרים כי יש לשים סוף לתרבות השקר המזהמת את השיח הציבורי.

לסיכום נטען בתביעה כי שמם הטוב וכבודם של נבחרי הציבור אינו הפקר וכי מן הראוי שבית המשפט יאמר את דברו מקום בו הוא נחשף להשתלחות שקרית ושלוחת רסן כלפי איש ציבור, תוך פגיעה קשה ובלתי צודקת בעליל בשמו הטוב, כאשר דברים אלה נכונים ביתר שאת כאשר מתקפה חזיתית זו מגיעה מצד נבחר ציבור אחר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *