רבה של אוקראינה הזדעזע: הפרובוקציה בכותל ממומנת על ידי אויבי ישראל

רבה הראשי של אוקראינה, הזדעזע הבוקר בעת שהגיע להתפלל את תפילת ראש חודש ברחבת הכותל המערבי, לאחר שראה מקרוב את הפרובוקציה הצעקנית של "נשות הכותל" וארגוני הרפורמים | צפו

רבה הראשי של אוקראינה, מחשובי רבני חב"ד, הרב משה ראובן אסמן הזדעזע הבוקר (שני) בעת שהגיע להתפלל את תפילת ראש חודש ברחבת הכותל המערבי, לאחר שראה מקרוב את הפרובוקציה הצעקנית של "נשות הכותל" וארגוני הרפורמים, שפרצו את הגדרות ונכנסו לעזרת הנשים, גברים ונשים בעירבוביה, תוך צעקות רמות במטרה להפריע לאלפי המתפללים המסורתיים.

לאחר תפילת ראש חודש התייצב רבה של אוקראינה מול המצלמות וביקש למחות נגד "נשות הכותל" שלדבריו לא בוחלות בשום אמצעי ופועלות כדי לפלג את עם ישראל ולחלל את קדושת הכותל המערבי.

"לצערי הרב", אמר הרב אסמן, "ראיתי את הפרובוקציות שעושים כל מיני ארגונים שממומנים על ידי אויבי ישראל שרוצים להשמיד את עם ישראל מפנים ולהרוס את אהבת ישראל ואת הסטטוס קוו הקיים כיום במדינת ישראל. ולעשות דברים לא טובים".

רבה הראשי של אוקראינה הוסיף כי "עם ישראל צריך לעמוד חזק נגד חילול הכותל", כמו"כ, הוא ביקש לברך את מרכז ליב"ה בראשות אורן הניג שמוביל בישראל את המאבק נגד הרפורמים.

"אני רוצה לברך את מרכז ליב"ה שעומדים במסירות נפש על קדושת הכותל המערבי, כדי שלא יחלקו אותו. שנזכה בקרוב שיבנה בית המקדש במהרה. עם קצת אמצעים מרכז ליב"ה עושה דברים גדולים וחשובים. צריך לתמוך בהם", הוסיף.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אולי......

    אולי אתה ושכמותך שעדיין בחו"ל במקום להזדעזע תעלו לארץ ואז יהיה רוב יהודי אמיתי בארץ וככה נגמור עם כל הערבים,הרפורמים,ועוד כמה מרעין בישין
    ובא לציון גואל

    איציק |
    הגב