רגע לפני הנאום של גנץ: נתניהו סיכם עם כחול לבן על דחיית הבחירות

המשבר הפוליטי בין הליכוד לכחול לבן שהיה אמור להוביל אותנו לבחירות בעוד מספר שעות, הסתיים. הצדדים סיכמו לדחות את התקציב עד חודש דצמבר, אז יתכן והכל יפתח מחדש

 

המשבר הפוליטי בין הליכוד לכחול לבן שהיה אמור להוביל אותנו לבחירות בעוד מספר שעות, הסתיים. הצדדים סיכמו לדחות את התקציב עד חודש דצמבר, אז יתכן והכל יפתח מחדש.

למרות ההסכמה הצדדים לא הרפו והמשיכו לתקוף זה את זה בהודעות לתקורות ובמסיבת עיתונאים, גנץ הודיע כי ינאם וזמן קצר לפני נתניהו יצא בהודעה פשרנית אך תקיפה כלפי כחול לבן.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר "הדבר האחרון שמדינת ישראל זקוקה לו עכשיו זה בחירות. ולכן אני הודעתי אתמול שאני מקבל את הצעת הפשרה של ח״כ האוזר על שני חלקיה – גם דחיית התקציב, וגם הקמת ועדת מינויים משותפת. גם הודעתי שאני לא אשתתף במינוים של היועמ״ש, פרקליט המדינה ומפכ״ל המשטרה".

נתניהו הוסיף ותקף "לצערי, כחול לבן שהסכימו בהתחלה לפשרת האוזר אח״כ ברחו ממנה, הוסיפו כל מיני דברים, שינו כל מיני דברים – ואני עדיין חושב שזה חוסר אחריות ללכת לבחירות כשאין לנו מסדרת תקציבית מאושרת, כשאנחנו ערב פתיחת שנת הלימודים, ולכן הנחיתי את אנשי הליכוד להצביע בעד דחיית התקציב. אני אמשיך לעשות את הדבר הנכון, למנוע בחירות מיותרות כשלא צריך, ואני מקווה שגם אחרים ינהגו ככה".

זמן קצר לאחר מכן שר הביטחון בני גנץ אמר במהלך מסיבת עיתונאים: ״לפני 100 ימים החלטתי לשים את ישראל לפני הכל. שתקתי לניסיונות השפלה, גידופים ולעג. 100 ימי השתיקה הסתיימו כי מדינת ישראל צריכה יציבות ולא עיסוק בלתי פוסק בצרכים אישיים, מי שמדבר על הליכה לבחירות לא מאייים עלי הוא מאיים על הציבור בישראל״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *