רגע לפני שהספינה טובעת: עוד חרדים חברי הוועדה המייעצת לתכנית 'מגן לישראל' מתפטרים

"נעשה שקר בנפשנו אם נישאר כחברים בוועדה הציבורית חסרת ההשפעה"

במכתב ששלחו היום שני חברי הוועדה הציבורית המייעצת לתכנית 'מגן לישראל' הממוען לפרופ' גמזו, מאשימים כי ההחלטות מתקבלות ללא שקיפות וללא שיתוף הציבור.

השניים נמנים על חברי המועצה החרדים הם רו"ח אריק אדלר המנהל את החמ"ל העירוני של בני ברק ועו"ד אברהם יוסטמן סמנכ"ל קרן קמ"ח וחבר וועדת הבחירות מטעם יהדות התורה.

במכתבם כותבים השניים "שבנו והתרענו מספר פעמים שאם לא תהיה שקיפות, לא נזכה לאמון הציבורי המיוחל אך כאמור בחר מי שבחר ללכת בדרך שכוללת הצהרות חסרות אחריות ומעשים פזיזים שלא התקבלו כהחלטה משותפת".

בנוסף טוענים השניים כי בתכנית הרמזור הוכנס קריטריון שעשוי לפגוע באוכלוסיות רחבות ללא הצדקה. לטענת אדלר ויוסטמן בתהליך החישוב קיים מקדם שלילי לכל עיר גדולה שבמסגרתו היא עשויה לקבל בציון הסופי תוספת של ניקוד שלילי שעשוי להיות קריטי במעבר משלב לשלב.

על כן מודיעים חברי הוועדה על התפטרותם וכותבים כי "נעשה שקר בנפשנו אם נישאר כחברים בוועדה הציבורית חסרת ההשפעה שאיננו יכולים לתרום לה ולקדם את מטרותיה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ומה אומר שר התורה מרן יענקוש??????? אומר על זה ?????????????

    הגרא"י סולובייצ'יק שליט"א ר"י בריסק: "כל אחד נהיה "מאן דאמר" בהלכות 'פיקוח נפש', כל אחד מגיע ותובע: "פיקוח נפש", כל אחד צועק: "צריכים לזרוק את מי שהולך בלי מסכה מהבית מדרש, הוראות משרד הבריאות הם הפך דעת תורה".

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב