רה"מ בראיון ל'קול ברמה': "אני לא מבלף – הסכנה אמיתית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בבליץ' הראיונות: הערב ברדיו 'קול ברמה' הוא שיגר מסר מרגיע למפלגות החרדיות: "המפלגות החרדיות שותפות שלנו מהנשמה. מקומם מובטח, זו שותפות אמת. החרדים הם הראשונים שיסבלו אם לפיד יהיה בשלטון"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בבליץ' הראיונות לתקשורת, הערב (ראשון)הוא העניק ראיון נרחב ומקיף לרדיו 'קול ברמה' למה שמוגדר כמשתה המנדטים הגדול בו התריע מספר פעמים מפני הקמת ממשלת שמאל. "אני לא מבלף. מצבנו קשה בסקרים", טען נתניהו.
האזינו

בראיון למהדורה המרכזית הזהיר נתניהו מפני הקמת ממשלת שמאל. "כרגע פייגלין יכול לתמוך בגנץ ויש לו בין 4- ל-7 מנדטים", לדברי נתניהו, "במורשת השמאל יש מדיניות של ויתורים. אני פועל הפוך. אנחנו משקיעים בבנייה ביהודה ושומרון, בבית"ר יש מאות יחידות דיור שמיועדות עכשיו לציבור החרדי".

"הסקרים בשנת 2015 לא שיקרו", הזהיר נתניהו, "מה שקרה הוא שהציבור התעורר ברגע האמת לאחר שקמתי וזעקתי. היום התקשורת רוצה להרדים את הציבור. אם לא נסגור את הפער ביממה הקרובה נמצא את עצמנו עם ממשלת שמאל".

"המפלגות החרדיות שותפות שלנו מהנשמה. מקומם מובטח, זו שותפות אמת", הוסיף נתניהו. לא נקים שום קואליציה בלי חרדים. תראה מה עשינו בקדנציה האחרונה למען הציבור החרדי".

על אלי ישי אמר נתניהו, "אני בטוח שכל המצביעים שלו יצביעו למפלגות הימין" נזהר ראש הממשלה, "מאוד רציתי שלא נאבד קול אחד. נתניהו הכחיש כי דרעי הטיל ווטו". נתניהו נשאל האם הוא ימנה את ישי לתפקיד שר, והשיב: "אני לא מחלק כעת תיקים, אני לא במצב כזה, במיוחד שאנו עומדים להפסיד בבחירות".

נתניהו המשיך ודיבר על הנושאים הדתיים כדוגמת סאגת נשות הכותל," אני מתנגד להדיר את כל הזרמים, אבל העם היהודי מאוחד ולכן צריך להתחשב ברבנות הראשית: אני מכבד את המפלגות החרדיות.

נתניהו טען במהלך הראיון כי התקשורת משמיצה גם את הציבור החרדי, "איך בציבור החילוני מדברים ומציגים אתכם בצורה מעוותת? כי תקשורת השמאל מכפישה. מה שעושים לי, עושים לכם. אתם צריכים לדאוג לא להסתיר את הדברים האלה.

נתניהו התייחס גם לראיונות המלטפים של גנץ וטען כי "יונית זה היה ראיון נדיר, אך בכל הראיונות הם ליטפו אותו, הייתי רוצה כזה ראיון מלטף".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *