רה"ע ביתר דורש: למצוא פתרון ביניים לעומס במנהרות

פתרון ביניים לעומסים כביש המנהרות: רה"ע ביתר עילית פנה לגורמים האחראיים בנתיבי ישראל ובמשטרה על כביש המנהרות ותפעול המחסומים בו, ודרש לערוך פגישה נרחבת בהשתתפות כלל הגורמים הרלוונטיים, יחד עם ראשי הרשויות באזור.
"כידוע לכם, מהווה כביש המנהרות עורק תחבורה מרכזי לרבבות תושבי יו"ש, הנוסעים בו מדי יום בדרכם לירושלים וממנה", כותב רה"ע, "פעילותו התקינה של ציר זה משפיעה במישרין על חייהם של רבבות אנשים, עובדים, תלמידים, חולים ועוד, כך שאין מדובר בפריבילגיה אלא בצורך חיוני קריטי.
"בשנים האחרונות הפך הציר לעמוס עד מאוד, ועקב כך התקבלה ההחלטה להרחיב אותו לכביש דו נתיבי באמצעות חפירת מנהרה נוספת, שכבר עומדת קרוב לביצוע, אלא שעד לכניסתה של המנהרה החדשה לשימוש יעבור מספר שנים, ובינתיים – עומדים מדי בוקר ואחה"צ רבבות נוסעים בפקק בלתי נסבל, המשבש את שגרת החיים".
לדבריו, "בידנו מספר רעיונות מעשיים העשויים להקל על העומס, ובטוחני שישנם רעיונות נוספים גם בידי ראשי המועצות האחרים מגוש עציון. נקיטת אמצעים אלו, עשויה להקל במקצת על העומס הרב, דבר שגם אם לא יפתור את הבעיה, יביא להקלה מסוימת, שתחסוך זמן קריטי לרבים מהנוסעים בכביש".
לאור הנ"ל, הוא דורש לקיים בהקדם פגישה מקצועית נרחבת דחופה בשטח, בהשתתפות אנשי המקצוע הרלוונטיים, וכן בהשתתפות ראשי הרשויות מגוש עציון, ע"מ לבדוק ברצינות אלו רעיונות ניתן ליישם באופן מיידי, בכדי להקל על המצב הבלתי נסבל".
השבוע נערכה פגישה עם ממ"ז ש"י, בהשתתפות ראשי המועצות ביו"ש, בה העלה רה"ע את בקשתו לסיור מקצועי נרחב בשטח. הממ"ז אישר את הבקשה והסיור יתקיים בהקדם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *