רון קובי אחרי הכישלון: "דרעי מפחד ממני. הוא הולך לבית סוהר"

בראיון לרשת ב', האשים קובי את שר הפנים בפגיעה בדמוקרטיה ומחה על כך שהריאיון עוסק בעיר ולא באמירותיו של שר החינוך הרב רפי פרץ

ראש עיריית טבריה רון קובי תקף הבוקר (שני) את שר הפנים אריה דרעי בכאן רשת ב' על רקע הזימון לשימוע במשרד הפנים: "אריה דרעי והפרוצדורות שלו לא מעניין אף אחד במדינת ישראל, הוא הולך לבית סוהר. המדינה ראתה שאריה דרעי התערב בישיבת מועצה כדי להפיל ראש עיר ולפגוע בדמוקרטיה. אם אתם מתעניינים בטבריה זה סימן שניצחתי.

"המועצה פוזרה אתמול בלילה, כשלא עבר התקציב בפעם החמישית. השלב הבא זה קביעת תאריך לשימוע", הסביר קובי. "אני לא חושב ששר הפנים יכול לעשות לי שימוע ולהדיח אותי. הוא לא יכול. נלך איתו לבג"ץ, ניקח אותו לפינות שהוא לא יוכל לצאת מהן".

ראש עיריית טבריה מחה על כך שהריאיון עוסק בעיר ולא באמירותיו של שר החינוך הרב רפי פרץ על טיפולי ההמרה: "למרות כל הנזק שעשו פרץ וסמוטריץ' – אתם מדברים על טבריה. הציונות הדתית מתרסקת. רון קובי והימין החילוני מפרקים את הציונות הדתית ואת הימין ומביאים אותו למקום שפוי, ולא קיצוני של סמוטריץ' הסמרטוט. אני לא יודע איך ביבי לא פיטר כבר הבוקר את פרץ שמתנהג בצורה חלאתית. בושה וכלימה למדינת ישראל".

בראיון לגל"צ הוסיף קובי: "דרעי יפחד מאד בשימוע, הוא לא יכול לפטר אותי".

משרד הפנים מסר בתגובה לדבריו של רון קובי: "גורמי המקצוע במשרד פועלים באופן ענייני, אולם רון קובי עסוק רק בגידופים, קללות והסתה נגד פקידי ציבור".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רון קובי עסוק רק בגידופים, קללות והסתה נגד הציבור

    רון קובי עסוק רק בגידופים, קללות והסתה נגד הציבור.

    רון קובי עסוק רק בגידופים, קללות והסתה נגד הציבור |
    הגב