רוקם מהלך פוליטי עם ליברמן? לפיד טס בחשאי לוינה

יו"ר יש עתיד לפיד נצפה בשדה התעופה כשהוא בדרכו לוינה, שם שוהה כעת ליברמן לחופשה, האם ליברמן זומם לכפות על נתניהו ממשלת אחדות?

לאחר שיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן המריא לוינה, והותיר את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת השותפים הקואליציוניים ללא מידע על המשך דרכו הפוליטית, הבוקר, גם יו"ר יש עתיד לפיד נצפה בשדה התעופה כשהוא בדרכו לאותו יעד – וינה.  יש לציין כי על פי תוצאות הבחירות, לראש הממשלה אין רוב להקמת ממשלה ללא ליברמן, לאחר שבנט נדחק מחוץ לכנסת, מה שעלול להוביל למהלך של כפיית ממשלת אחדות ללא החרדים על נתניהו.

כתב חדשות 13 ספי עובדיה, שהצליב נתונים, גילה לעוקביו בטוויטר על התוכנית של לפיד: "מטפטף עוד קצת בנזין למחשבתו הפרועה של עמיתי: יאיר לפיד צולם הבוקר בנתב״ג. שאלתי את סביבתו לאן? אמרו כולם כאיש אחד ״לסופ״ש, לא יודעים״ אחרי נבירה נוספת מתברר שהיעד הסופי הוא פריז, אבל יש קונקשין באמצע. תגיד לנו שזה לא בוינה ונרד מהעניין. חוץ מזה- תבלה".

הכתב הפוליטי של ערוץ 20 ומקורבו של ראש הממשלה, שמעון ריקלין, הביע חשש כי לפיד זומם  עם ליברמן להרכיב ממשלת אחדות, "ליברמן בוינה. שלאף בוינה. לפיד לא מכחיש את הציוץ של ספי עובדיה שהוא יהיה בוינה. מה כל זה אומר?".

צייצן בולט הביע חשש מכך שליברמן הולך להביך את נתניהו, "מה אם איווט אומר – אני איכנס רק לממשלת אחדות של נתניהו וגנץ בלי חרדים? זה חוסך לו את הצורך לחזור לתיק הביטחון ול"הכריע" את החמאס, זה יאפשר לו לקבל את האג'נדה האזרחית שלו, הוא יזכה באהדה ציבורית רחבה ולביבי אין אלטרנטיבה למהלך הזה. שחמט".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *