מבוכה: רקטה שוגרה לאשקלון בעת כנס של רה"מ

‏נתניהו עלה שוב לבמה אחרי שנלקח למרחב מוגן ואמר לקהל: "ההוא שירה פעם קודמת לא איתנו, מי שירה עכשיו – שיארוז את החפצים"

הערב נשמעו אזעקות באיזור אשקלון בעת נאום ראש הממשלה, נתניהו נאלץ לרדת מהבמה אך הזהיר את החמאס כי מי שירה את הטיל – דמו בראשו.

‏נתניהו עלה שוב לבמה אחרי שנלקח למרחב מוגן ואמר לקהל: "ההוא שירה פעם קודמת לא איתנו, מי שירה עכשיו – שיארוז את החפצים"‎, לא רוצים שאנחנו ננצח. על אפם וחמתם אנחנו ננצח״. הקהל פצח בקריאות: ״היידה ביבי״

נתניה הוסיף: ״העם הזה עוצמתי והוא לא יישבר. יש לנו לא רק עוצמה כלכלית, מדינית וצבאית. יש לנו לפני הכל עוצמה רוחנית. וזה מה שאנחנו מייצגים, את האמונה במורשת ישראל ובנצח ישראל״


אביגדור ליברמן, תקף את נתניהו"זו הפעם השנייה השנה שפעילי טרור ברצועה משפילים את מדינת ישראל, וראש הממשלה שוב מורד מהבמה ונמלט למרחב מוגן. בינתיים הוא ממשיך לקדם את ה"הסדרה" מול החמאס, שהיא בפועל כניעה לטרור. נתניהו, שעוד ב-2009 הבטיח שכאשר הוא ייבחר ימוטט את שלטון החמאס, בינתיים ממוטט את ההרתעה הישראלית.

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הגיב לשיגור הרקטה לאשקלון וכתב: "המצב בו אזרחי ישראל נתונים לחסדי טרוריסטים, וראש ממשלת ישראל לא יכול לסייר בחלק ממדינתו הוא תעודת עניות למדיניות הביטחון בדרום ואובדן הרתעה שאף מדינה ריבונית לא יכולה לקבל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *