רק בבני ברק -הנחה בארנונה לחשוכי ילדים

בכינוס של רבני 'מכון דורות' השתתף סגן ראש עיריית בני ברק וראש ועדת חריגים להנחות בארנונה, הרב גדליהו בן שמעון, ובדבריו הביא בשורה לציבור כשהכריז על מתן זכאות להנחה מקסימלית בתשלומי הארנונה לזוגות חשוכי ילדים, באמצעות הגשת בקשה לוועדת חריגים, וזאת ללא קשר לגובה ההכנסות. "נפעל להקל מעליהם ככל שניתן", אמר, "זה המעט שבמעט ממה שאנו יכולים לעשות מצידנו".

מכון 'דורות' הוקם על מנת לתת מענה לציבור לאור הוראותיו ופסקיו של מרן מאור ישראל רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל. מטבע הדברים, כל ההכרעות מונחות על שולחנו של הגאון הגדול הרב אהרן בוטבול שליט"א, ראש בית ההוראה ״יביע אומר״ וחתנו של מרן זצ״ל.
לאור ריבוי הפניות למכון, על מנת להקל את העומס החליטו ראשי המכון לפתוח בהליך הכשרת רבנים יועצים נוספים על מנת שאלו יוכלו להצטרף לצוות הרבנים ולתת מענה לפניות הרבות. בערב זה החלה סדרת הכינוסים להכשרת הרבנים, למותר לציין שכל הרבנים היועצים הינם מורי הוראה מוסמכים ומנוסים, על מנת שיוכלו לתת מענה מקצועי הן בהלכה והן בענייני רפואה.
את ההרצאה העביר בטוב טעם ודעת ראש המכון הרב איתי כהן שליט"א, שהרחיב בנושא והעניק למשתתפי הכנס כלים וידע מקיף בתחומים אלו.

בין המשתתפים היו הגאון הרב ירון אשכנזי שליט"א, רבו של קו ההלכה הספרדי וקו ההלכה בארגון 'הידברות', וכן הרה"ג ר' ראובן זכאים שליט"א, מרצה בכיר בארגון, ועוד רבנים ומוצי"ם חשובים.
משתתפי הכנס יצאו חדורי תחושת שליחות עמוקה להמשך הדרך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *