רק בישראל – הקהל חוזר למגרשים: נתניהו יגיע הערב לטדי

בעוד בעולם לא פתחו את האצטדיונים – ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יגיע הערב לאצטדיון טדי כדי לצפות מקרוב בחזרת הקהל ליציעים

בעוד בעולם לא פתחו את האצטדיונים – ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יגיע הערב לאצטדיון טדי כדי לצפות מקרוב בחזרת הקהל ליציעים, מהלך שהתאפשר בין היתר בגלל מבצע החיסונים המוצלח. בכך נתניהו מסמן פסגה נוספת שהצליח לכבוש. חזרת הקהל למגרשים עשויה להביא לו לפחות 2 מנדטים מקרב תומכיו שיעריכו את פעילותו של נתניהו.

למרות שהקהל יכול לשוב לאצטדיונים אחרי למעלה משנה, טרם נמכרו כל הכרטיסים למשחק, כאשר רק 1,500 כרטיסים הוצאו למכירה.

בעקבות חזרת הקהל למגרשים בכלל ענפי הספורט בסוף השבוע האחרון ולאור העובדה כי כניסת הקהל למגרשים עברה בהצלחה ובזהירות, דורש שר התרבות והספורט, חילי טרופר, להגדיל משמעותית את כמות הנכנסים כבר בשבוע הקרוב.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר הגיב: "בסוף השבוע האחרון ראינו שהכנסת הקהל לאולמות ולמגרשי הספורט נעשתה בצורה זהירה ובטוחה ועלינו להמשיך ככה. אני עצמי הגעתי לאצטדיון טדי בירושלים וראיתי קבוצות ואוהדים שקיבלו על עצמם את האחריות להגיע לאירועי הספורט תוך שמירה על הנחיות התו הירוק.
על רקע הירידה בנתוני התחלואה שנמצאים בירידה ובעיקר על רקע התארגנות הקבוצות והתנהלות האוהדים – הוכחנו שאפשר יותר. אני דורש ממשרד הבריאות להגדיל בצורה משמעותית את התפוסה במגרשי הספורט לקראת הישורת האחרונה של העונה בליגות הספורט הגדולות."

נמשיך גם היום בישיבות עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות במטרה לאשר מתווה רחב יותר, אך כזה שישמור על בריאות האוהדים. אני קורא למשרד הבריאות לקבל את המתווים המפורטים שלנו ולאשר הגדלה משמעותית של קהל למגרשים בשבוע הקרוב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *