רשות המסים משיקה שירותים חדשים לציבור המייצגים

רשות המסים תשיק בימים הקרובים מערכת קנס מנהלי למייצגים המקושרים לשע"מ, במטרה להפחית באופן משמעותי את תלותם במשרדי המס בכל היבטי הטיפול בקנסות המנהליים של לקוחותיהם. באמצעות המערכת החדשה יוכלו המייצגים לקבל מידע מלא על לקוחותיהם, וכן יוכלו לבצע תשלומים בגין הקנסות המנהליים ללא צורך בפנייה למשרדים האזוריים.

ערן יעקב מנהל רשות המסים: "הבטחנו וכעת אנחנו מקיימים! מדובר בנדבך נוסף ביישום המדיניות אותה אנחנו מובילים, בפישוט וייעול תהליכים, צמצום הביורוקרטיה והנגשת המידע לציבור באמצעים טכנולוגיים.

באמצעות המערכת החדשה יוכלו המייצגים להדפיס שובר תשלום לתשלום בבנק הדואר או באתר האינטרנט באמצעות קוד אינטרנט המודפס על גבי השובר, וכן יוכלו לשלם קנסות מנהליים באמצעות כרטיס אשראי ישירות במערכת. בנוסף, יוכלו המייצגים לקבל באמצעות המערכת החדשה רשימה מפורטת של כל קנסות הלקוח בכל מערכות המס, מצב חשבון שמכיל את כל תנועות החובה והזכות של הלקוח, מעקב אחר החלטות התובע המוסמך בבקשות לביטול קנסות מנהליים ועוד.

מהלך זה מצטרף למספר שירותים חדשים שהושקו לאחרונה בהם, יישום מקוון להגשת בקשות לפתיחת תיקים בכל מערכי המס (מס הכנסה, מע"מ וניכויים) על ידי המייצגים המקושרים לשע"מ, במסגרתו יתאפשר לכלל המייצגים לסרוק ולשלוח באופן מקוון מהיר ויעיל את המסמכים והצרופות הנלוות לפתיחת תיק במערכת המס (מס הכנסה ומע"מ וניכויים), במקום לעשות זאת באמצעות הדואר, כפי שהיה עד כה.

לאחרונה יצאה רשות המסים גם במהלך של שליחת הודעות חוב למייצגים, המתריע על קיום חוב בהתראה של לקוח, טרם נקיטת הליכי אכיפה נגדו. הודעות ישלחו בנוגע ללקוחות, שיש להם חובות למס הכנסה, ניכויים, מע"מ ומיסוי מקרקעין בסכום העולה על 750 ₪ ונשלחו להם בדואר הודעות חוב בהתראה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *