שבוע אחרי שנדקר באוטובוס: האברך ר' אליעזר מיוש שוחרר מבית החולים

כשבוע לאחר שנפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה באוטובוס בשכונת רמות בירושלים ביום שלישי האחרון, אליעזר (אליוט) מליש נפגש רגע לפני שחרורו מבית החולים עם צוות יחידת הטראומה והמחלקה הכירורגית במרכז הרפואי שערי צדק שטיפל בו ועם הנוסע שניטרל את המחבל והציל את חייו

כשבוע לאחר שנפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה באוטובוס בשכונת רמות בירושלים ביום שלישי האחרון, אליעזר (אליוט) מליש נפגש רגע לפני שחרורו מבית החולים עם צוות יחידת הטראומה והמחלקה הכירורגית במרכז הרפואי שערי צדק שטיפל בו ועם הנוסע שניטרל את המחבל והציל את חייו.

ד"ר אלון שוורץ, מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק: "אנחנו מאוד שמחים מההחלמה המהירה של אליעזר טיפלנו בו במסירות, הצוותים הרופאים האחיות הפסיכולוגים והעובדים הסוציאליים. אליעזר נפצע פציעות חודרות ומסכנות חיים ומכולם הוא החלים ועדיין מחלים. נמשיך לעקוב אחר מצבו גם לאחר השחרור".

אני רוצה להודות לצוותי ההצלה שטיפלו בי בשטח, לצוות הרפואי המסור שהציל את חיי והעניק לי טיפול רגיש ומסור, לארגוני החסד כמו משפחה אחת והעובדות הסוציאליות, כל אלה נתנו לי את הכוח להחלים בצורה כל כך טובה, ונתנו לי תחושה שאני לא לבד. אין לי מספיק מילים כדי להודות לכם על זה שאני יוצא מפה כך היום".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *