שוב: ונדליזם בסניף 'הליכוד' בבני ברק

במהלך השבת האחרונה שוב הושחתו כל שלטי המטה החרדי בליכוד שהתנוססו מעל בית הליכוד שבמרכז בני ברק

שוב מתנכלים לבית 'הליכוד' בבני ברק: במהלך השבת האחרונה שוב הושחתו כל שלטי המטה החרדי בליכוד שהתנוססו מעל בית הליכוד שבמרכז בני ברק, בו גם ממוקמת לשכתו של יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק וראש המטה החרדי בליכוד.

לא ידוע מי השחית את השילוט, אבל הדבר קורה מספר שבועות לאחר שבית הליכוד בבני ברק הוצת על ידי אלמונים. לוחמי האש אמנם הצליחו לכבות את השריפה, ולא היו נפגעים בנפש, אך למקום נגרם נזק כבד מאוד.

יעקב וידר, יו"ר סיעת הליכוד במועצת העיר בני ברק, מנהל בשנים האחרונות מאבק כבד נגד השחיתות, לדבריו, בעיריית בני ברק, ולכן מאוים על ידי גורמים קיצוניים. לאחרונה אף חשף בישיבת מועצת העיר, כי העירייה מעבירה כספי ציבור להעסקת מאות מקורבים לעסקני העירייה ללא מכרז ובניגוד לחוק, והמשטרה עדיין חוקרת אם יש קשר בין הדברים.

וידר מאוים כבר תקופה ארוכה, גם בהקשר של העליה הדרמטית בהצבעת חרדים לליכוד שהוא מוביל, אך עד עתה, לדבריו, משטרת ישראל לא נקפה אצבע בעניין ולא נעצרו חשודים במעשים.

בשבת האחרונה כאמור, שוב הושחתו שלטי המטה החרדי בליכוד שעל בית הליכוד בעיר, ומשטרת ישראל תצטרך לבדוק האם יש קשר בין כל האירועים.

אחרי ההצתה אמר וידר: "אני מודיע כבר כעת שאיומים וונדליזם ואלימות לא ירתיעו אותי ואמשיך לבצע את שליחותי הציבורית ביושר וללא משוא פנים. אני מקווה שמשטרת ישראל תתחיל לחתור למיצוי הדין עם המציתים".

המשטרה במקום לאחר ההצתה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *