שוהי מלון הקורונה קיסר זעקו לשמים, וחיי היולדת ניצלו

יצחק, חולה קורונה השוהה במלון הקורונה 'קיסר' בירושלים, מתבשר במוצאי שבת כי אשתו ילדה בת, ולאחר כמה שעות, מתבשר כי אשתו התמוטטה והיא נכנסת לניתוח חירום מציל חיים. בראיון לעמי מימון בקול ברמה, מספר יצחק על השתלשלות הדברים.

מוצאי שבת קודש פרשת עקב במלון הקורונה 'קיסר' בירושלים, השעה 1:15 בלילה, בחורי הישיבות שנמצאים במלון מקבלים טלפונים מחבריהם לרדת לבית המדרש המאולתר לקריאת תהילים בעבור אשה יולדת, אשתו של אחד השוהים במלון, שקיבל עדכון כי מצבה הוחמר והיא איבדה את הכרתה תוך איבוד כמויות גדולות של דם מגופה. תוך דקות אחדות, בית המדרש התמלא מפה לפה. ונראו בחורים רצים משולחן הפינג פונג, ומחדרי המלון אל עבר בית המדרש והחלו בקריאת תהילים המונית לרפואתה.

יצחק, אבי הבת, קיבל את העדכון על לידת ביתו במוצאי השבת, שמחתו היתה גדולה מאוד, אולם לא להרבה זמן כאשר לאחר שעה קלה מתקשרים אליו מבית החולים ומספרים לו כי אשתו התמוטטה וכי היא נכנסה לחדר ניתוח, לניתוח חירום מציל חיים.

בראיון לשר השמחה עמי מימון בתכנית חידודון, מספר יצחק על הרגעים הקשים ועל התחושות שהיו במלון עת התכנסו כל בחורי הישיבות לקריאת תהילים בעבור אשתו ועד לריקודים ולשמחה בבוקר שלמחרת, עת מצבה השתפר.

"ביום חמישי אשתי פונתה לבית החולים ללידה לאחר שנתיים וחצי של נסיונות , כאשר אני יושב בבית בבידוד כבר מספר ימים ופוניתי למלון קיסר – מלונית קורונה".

"במוצאי שבת היתה הלידה בשעה טובה אבל.." וכאן נשבר קולו של יצחק והוא לא מצליח לעצור את הדמעות בשידור חי, "אני לא מאחל לאף אחד לעבור את מה שאני עברתי. הייתי לבד מבלי יכול לעזור ומתקשרים להגיד לי שאשתי נפלה ואיבדה הכרה והמון דם, שאשתי התמוטטה".

בהמשך מספר יצחק איך התפילות עזרו, ועל הערבות ההדדית של מאות הבחורים, שירדו באמצע הלילה לבית המדרש להתפלל ולזעוק לשמים.

בהמשך הראיון, עמי מימון, בשידור חי מחליט לפרגן ליולדת שכבר הספיקה להבריא ב"ה, מגש פירות מעוצב מבית 'אביגיל הלל' שיישלח הערב ישירות למחלקת היולדות בעזרתו של מאיר קווין מארגון החסד 'רפואה ושמחה'.

בשידור מספר יצחק לעמי, כי הוא כבר עשרה ימים ללא תסמינים ועדיין לא שוחרר מבידוד והוא היה מאד רוצה לצאת ולראות את אשתו והילדה שזה עתה נולדה להם.

לאחר עבודה מאומצת של צוות התכנית חידודון, מנהל איזור יהודה בקופת חולם לאומית – יאיר רט, נכנס באופן אישי לתיק וקישר את הצוות מיידית, ישירות לרופא המטפל. המאמצים הובילו לכך שיצחק התבשר על שחרורו תוך דקות בשידור חי, ויוכל כבר מחר לצאת לאשתו ולהיות איתה ועם הילדה שזה עתה נולדה. יצחק, לא יכל לעצור את דמעותיו בשידור לשמע בשורה משמחת זו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *