שידור חי: לוחמי הימ"מ הצליחו ללכוד את המחבל

לוחמי הימ"מ של משטרת ישראל ויחידות מיוחדות נוספות, עצרו הכוחות לפני זמן קצר את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה היום לפנות בוקר בירושלים

דובר צה"ל מסר כי לאחר מאמץ מבצעי ומודיעיני נרחב של צה״ל בשיתוף השב"כ, לוחמי הימ"מ של משטרת ישראל ויחידות מיוחדות נוספות, עצרו הכוחות לפני זמן קצר את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה היום לפנות בוקר בירושלים.

המחבל הועבר לחקירת כוהב"ט. כוחות הביטחון ימשיכו לפעול לשמירה על הביטחון במרחב ויפעלו לסיכול ניסיונות פיגוע וללכידת מחבלים.12 לוחמי גולני נפצעו בשעת לילה מאוחרת ברחוב דוד רמז שבירושלים בפיגוע דריסה במתחם התחנה, אחד החיילים נפצע באורח קשה, פצוע נוסף במצב בינוני והשאר במצב קל.

על פי עדי ראיה שהיו במקום הרכב הפוגע הגיע מכיוון מרכז העיר, ובדיוק בכיכר שצמודה לכניסה למתחם התחנה הוא עלה על המדרכה ופגע בחיילים שהתכוונו לחצות את הכביש.

צוותי מד"א שהוזעקו למקום פינו את הפצועים לבתי חולים, וכוחות משטרה פתחו בחקירה. הרכב הפוגע נמלט ונתפס מאוחר יותר באזור בית לחם, כוחות הביטחון מבצעים סריקות אחר המחבל.

מהמשטרה נמסר כי "הכוחות מנהלים מרדף אחר הנהג החשוד. מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון ידיד הגיע למקום וקיים הערכת מצב עם פיקוד המחוז, בה הנחה להפעיל ולנקוט בכל האמצעים הדרושים על מנת לאתר ולעצור את החשוד".

על רקע הצהרתו של טראמפ על סיפוח השטחים לישראל, גל הטרור הולך וגובר. לפני שעה קלה ירו מחבלים לעבר חיילים בצומת הפרסה בבנימין, סמוך ליישוב דולב. חייל אחד כבן 20 נפצע קל באירוע. צוותי מד"א שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול בזירה כשהוא בהכרה מלאה ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר.. ראש הממשלה ביטל הצהרה בדף הפייסבוק וירד לשטח. לא ברור על מה רצה לדבר ראש הממשלה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *