שידור חוזר מארנה: מעמד סיום הש"ס המרכזי שע"י תנועת שס

"סיום הש"ס המרכזי", לציבור הספרדי, בראשות ראש הישיבה, חכם שלום כהן, חברי ונציגי תנועת ש"ס ובהשתתפות גדולי הזמר החסידי, אברהם פריד

הערב מתקיים "סיום הש"ס המרכזי", לציבור הספרדי, בראשות ראש הישיבה, חכם שלום כהן, חברי ונציגי תנועת ש"ס ובהשתתפות גדולי הזמר החסידי, אברהם פריד, הפייטן משה לוק והתזמורת האנדלוסית בליווי 40 נגנים.

באירוע משתתפים כמאות רבנים, רבני ערים, ראשי ישיבות, דיינים, רבני קהילות ומגידי שיעורים מכל רחבי הארץ, אשר תציג את שמנה וסלתה של המנהיגות הרוחנית הספרדית לכבודה של תורה. הבימה ענקית וחסרת תקדים תוקם בקונסטרוקציה מיוחדת ומרהיבה שלדברי המארגנים, "לא הייתה כמותה".

מארגני האירוע החליטו לשים דגש רב על התכנית מוזיקלית האמנותית שתנעים את המעמד ההיסטורי. מדובר בגלריית אמנים ומקהלות מהשורה הראשונה בישראל שיופיעו על במה אחת. החל מגדול הזמר החסידי אברהם פריד שיגיע במיוחד מחו"ל בליווי תזמורתו המורחבת של המעבד יובל סטופל. במהלך האירוע יבצע אברהם פריד את השיר המיוחד "אבא" בדואט משותף עם הזמר ארי היל. בנוסף, על הבמה תנגן התזמורת האנדלוסית בלווי 40 נגנים, בניצוחו של המאסטרו הפייטן ר' משה לוק, שינעים בשירה ופיוט כמיטב המסורת. בימים אלה נערכות חזרות מיוחדות עם התזמורת המלאה כדי לעבוד על הביצועים המיוחדים שינוגנו בערב. כמו כן, באירוע יופיעו להקות מיוחדות כמו להקת "נשמה" וכן להקת ילדים מיוחדת ברפרטואר ייחודי עבור המעמד. במקביל, גדולי המלחינים והמעבדים שוקדים בימים אלה על הפקת שיר מיוחד, השיר הרשמי שילווה את מעמד סיום הש"ס ויוצג במצגת מרהיבה ומושקעת במהלך האירוע. המארגנים מציינים כי יוכשרו, אולמות נוספים לצפייה במעגל סגור לאלפים הרבים שיגיעו למעמד. כמו כן, יוקצה אולם מיוחד ורחב עבור ציבור הנשים, שיכלול שידור חי מהאירוע וכן תכנית אמנותית נפרדת.

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אשר המטומטם אתר זה מלא אהבת ישראל שס להיפך שס ברברית ומגעילה

    כל החפלות הם כיסוי לזבליות שבתוך שס
    העניבות הכובעים זה כיסוי לחבורת אל קאפונה שס זה עולם התחתון לא העליון לא הרוחני

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. איציק יוסוף חמישים אלף בחודש

    חזירים ונחשים – זו התעורבת של השסניקים

    שסניקים רשעים ארורים. אחד אחד אצלם גנב או נוכל או גנב או זבל. |
    הגב
  3. רשע בעל כורחו עונה אמן

    איזה כיף לראות אותכם שוב חבורת חמוצים עלובים ממורמרים. אני שמח שאתם כמה בודדים. מענג לראות אתר כמו אקואליק שבעל כורחו מעלה כתבה של הגאווה הספרדית ותנועתנו שס.
    אני בטוח שלא תעלו את התגובה אבל העיקר שאתם קוראים אותה

    אשר |
    הגב
  4. מרוקקים ושכנזים זה שס?יאלה שתתנדף שס רק דואגים לעצמם

    תתאדה שס מהרה אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב