שידור חי – נתניהו בבית המשפט: "הפרקליטות חברה לשמאל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייצב הבוקר בפני שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים בדיון הראשון במשפטו, כשהוא מלווה בבכירי הליכוד. צפו בשידור החי מערוץ 12

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייצב הבוקר בפני שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים בדיון הראשון במשפטו, כשהוא מלווה בבכירי הליכוד. מבין שרי הממשלה הגיעו לתמוך בנתניהו – מירי רגב, דוד אמסלם, אמיר אוחנה, אלי כהן, צחי הנגבי וניר ברקת. גם הנאשמים נוני מוזס ושאול אלוביץ הגיעו לבית המשפט היום.

נתניהו מסר הצהרה לוחמנית עם הגיעו לבית המשפט: "מה שעומד היום למשפט זה הניסיון לסכל את רצון העם, ולהפיל אותי ואת מחנה הימין. למעלה מ-10 שנים שהשמאל לא מצליח לעשות זאת בקלפי. גורמים במשטרה והפרקליטות חברו יחד לעיתוני השמאל כדי לתפור לי תיקים הזויים במטרה להרחיק את מחנה הלאומי מהנהגת המדינה. שנים רבות לא אכפת להם אם יבוא פודל צייתן מהימין, אבל אני לא פודל, אני לא מוכן לעקור יישובים ולכן צריך להפיל אותי בכל דרך".


"אתמול הטיף אלשיך בצדקנות על טוהר מידות", תקף נתניהו את מפכ"ל המשטרה לשעבר. "זה אותו אלשיך שהבעיר מיליונים מכספי המיסים, זה אותו אלשיך שתפל עליי עלילת שווא כאילו שלחתי חוקרים פרטיים נגדו ונגד חוקרי המשטרה. אני עדיין מחכה להתנצלות. החקירות זוהמו ונתפרו מהרגע הראשון. מה הפלא שנגמרו בכתב אישום מופרך ותפור?".

ראש הממשלה הוסיף: "פעמיים בשנה התערבה חבורת 'רק לא ביבי' בבחירות. ערב בחירות 2019 מיהרו לפרסם כתב חשדות נגדי. הם חשבו שאני והליכוד נתסרק בבחירות וזה לא קרה, ואז הם עשו את זה עוד פעם – עם כתב האישום. עשו הכול כדי שלא אהיה ראש ממשלה. אבל, אזרחי ישראל, אתם הרבה יותר חכמים ממה שהחבורה הזאת חושבת עליכם ועלינו. נתתם לליכוד יותר קולות ממה שכול מפלגה קיבלה אי פעם. אני ניצב היום מולכם בגו זקוף ובראש מורם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *