"שיידע שתמיד אוהבים אותו": בבית משפחת זדרוב מחכים לרומן

התרגשות גדולה בקרב משפחת זדרוב לאחר החלטת בית המשפט לשחרר את רומן זדרוב למעצר בית וזאת לאחר שנים רבות שהיה עצור בחשד לרצח הילדה תאיר ראדה

התרגשות גדולה בקרב משפחת זדרוב לאחר החלטת בית המשפט לשחרר את רומן זדרוב למעצר בית וזאת לאחר שנים רבות שהיה עצור בחשד לרצח הילדה תאיר ראדה בבית הספר בקצרין. לאחר שהתגלו ראיות שזדרוב לא הרוצח, בית המשפט קבע כי יש לערוך במשפט חוזר.

אילנה ראדה, אמה של תאיר ראדה ז"ל, מגיבה ב"חדשות היום" להחלטה לשחרר את רומן זדורוב למעצר בית ומביעה תקווה שהמשפט החוזר ייתן תשובה סופית לגבי מי שרצח את בתה: "מי שצריך להיות בכלא יקבל את עונשו ללא רחמים ממני".

בבית חמותו של זדורוב, שם ישהה במעצר הביתי, הושלמו ההכנות – הותקן קו טלפון ייעודי לאזיק האלקטרוני וכעת הם ממתינים לבואו."אני מרגישה טוב, מסופקת ומאוד מאושרת", סיפרה רעייתו אולגה, שעות לפני שחרורו הסופי. "סוף סוף הגענו ליום הזה אני מקווה שיספיקו לארגן את כל הניירת וכבר היום הוא יחזור הביתה. עכשיו הגעתי קצת לפני כדי לארגן את הבית, אוכל, כולי מתרגשת". לדבריה, רומן "כבר ארגן את התיק, הוא כבר מסודר מבחינתו, מאורגן. יאללה, שיגיע".

"אין לי אפילו איך לתאר את זה", הוסיפה אולגה. "סוף סוף אחרי 15 שנים רומן ירגיש את הבית. בכל מקרה התנאים הם קשים אבל אנחנו יחד נסתדר, נתמוך אחד בשני". לדבריה, "בעיקרון מיום ההחלטה עוד במחוזי הילדים מתרגשים וכל יום שואלים 'אמא נו מתי?', והנה עכשיו אוכל לשמח אותם שזה יקרה היום. מקווה שגם במשפט החוזר אנחנו נסיים עם אותה בשורה מאושרת".

הבן ליאון, בן ה-15, שלא הכיר את אביו הסתפר: "שיידע שתמיד אוהבים אותו". אולגה סיפרה כי הבן הביא לבית שק אגרוף "כי אבא מתעסק בבית סוהר עם 'בוקסינג', אז רוצים שיישאר פחות יותר עם ההרגלים שלו גם בבית".

אילנה ראדה, אימה של תאיר ראדה ז"ל, הגיבה: "זה מבלבל מאוד. נכון שהייתי במתח כל השבועות האלה, כי פעם אחר פעם הפרקליטות ניסתה לדחות את זה ולהגיש ערר. להגיד שאני שמחה? לא. יכול להיות שרבים יתאכזבו מהתשובה שלי, אף אחד לא מבין את הצד שלי – למצוא את הרוצחים של תאיר, זה הכי חשוב".

ראדה הוסיפה: "כמובן שיש משפט חוזר ואנחנו בציפייה למשפט חוזר אחר, לאחר 15 שנה. אני מקווה מאוד שימצאו את הרוצחים או הרוצחת של תאיר. יש דברים שהפרקליטות יודעת ואני לא, כי אני האם של הקורבן. יכול להיות שהם יודעים משהו ולא מעדכנים אותנו, נדע במשפט". לדבריה, היא "לא חוששת לפגוש את זדורוב" ו"יש עבריינים יותר גדולים ממנו שמסתובבים בינינו ולא מפחדים מהם"

בית המשפט הטיל על זדורוב 3 הגבלות מיוחדות בזמן שהותו במעצר הבית:

איסור על כניסת מבקרים לשטח הבית שבו יהיה עצור באיזוק אלקטרוני – למעט בני משפחה מדרגה ראשונה או שנייה, של אחד מהמפקחים שנמצא עימו בבית ועורך דינו.

המשטרה תוכל לבצע האזנות סתר למכשירי טלפון, סלולריים וקוויים, וכן למחשבים ולאמצעי תקשורת אחרים מהם תנוהלנה שיחות על ידי זדורוב או אחד ממפקחיו משטח הבית שבו ישהה.

כן הטילה בית המשפט איסור יציאה מהארץ – זדורוב יפקיד את דרכונו במשטרה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *