"שילמתי מחיר כבד": עומר ינקלביץ' פרצה בבכי

בעיצומו של טקס חילופי השרים שנערך היום (רביעי) במשרד התפוצות, פרצה בבכי השרה היוצאת עומר ינקלביץ' וזאת בשל התקופה הקשה שעברה עליה, עקב העיסוק הנרחב בה ובחייה האישיים

בעיצומו של טקס חילופי השרים שנערך היום (רביעי) במשרד התפוצות, פרצה בבכי השרה היוצאת עומר ינקלביץ' וזאת בשל התקופה הקשה שעברה עליה, עקב העיסוק הנרחב בה ובחייה האישיים מאז שנכנסה לחיים הפוליטיים.

"זה לא היה פשוט", שיתפה ינקלביץ', "הייתי צריכה לעבור הרבה מסעות הכפשה ושקרים נגדי ונגד המשפחה שלי", אמרה ינקלביץ בהתייחסה לשמועות שנפוצו. "אבל אם יש אישה אחת שדרכי נתנה לה תקווה לנסות גם (להיכנס לפוליטיקה) – אז אני את שלי עשיתי".

"אני מוקירה ומעריכה מאוד את יו"ר המפלגה בני גנץ", כתבה בהודעת הפרישה שלה. "בני הוביל באומץ בשורה של אחדות, של יושרה ושל שילוב נשים ומגזרים שונים במיינסטרים הישראלי. אנחנו צריכים אנשים ראויים וישרים כמוהו בהנהגה, שהדאגה לאזרחי ישראל נמצאת לנגד עיניהם. אני מודה לו על האמון וההזדמנות, ועל הזכות הגדולה לכהן בממשלה כשרה החרדית הראשונה".

"באופן אישי, שילמתי מחיר כבד. הופצו עליי שקרים חסרי כל בסיס", התוודתה אז ינקלביץ', "אולם בחרתי להתעלם ממסע ההכפשות ולהתמקד בעשייה ובשליחות ציבורית אמיתית, ולא לעסוק בתככים וחיסולי חשבונות, מתוך תקווה שדרכם של הבאות והבאים אחריי תהיה קלה יותר. אני מאמינה ויודעת כי הדרך שעברתי סללה שביל, ולו במעט, עבור הבאות והבאים אחריי".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. משיב הרוח ומוריד הגשם. עשית הרבה רוח חרדית סמולנית ולא צנועה אז תבכי

    מגיע לך. יאללה תתכפפי בושה וחרפה איך התחככת עם החלאה האנושית גנץ גוי גרמני דובר עברית פפפווועעע איכס

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב