שירות חדש במשרד הפנים: אפשרות להפעיל את תעודת הזהות באופן מקוון

במסגרת הליך נרחב לשיפור השירות ברשות האוכלוסין וההגירה, הושק בימים האחרונים שירות משמעותי חדש-הפעלת תעודת הזהות הביומטרית באופן מקוון

השירות החדש הוא פרי עבודה של אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע ואגף השירות ברשות האוכלוסין וההגירה ונועד לאפשר לכל מי שמקבל את תעודת הזהות הביומטרית, לבצע את הפעלתה באופן עצמאי ומקוון.

כיום, עם קבלת תעודת הזהות הביומטרית, יש צורך בהפעלתה בכדי להכניסה לתוקף. האפשרויות העומדות בפני הציבור הן הפעלה באמצעות מרכז שירות ומידע טלפוני ארצי או באמצעות נוכחות אישית באחת מלשכות הרשות.

עם הרחבת השירותים אותם יכול הציבור לבצע באופן עצמאי מרחוק, הוחלט לפתח גם את האפשרות להפעלת התעודה באופן פשוט, קל ויעיל.

אורן אריאב, סמנכ״ל טכנולוגיות דיגיטליות ומידע ברשות: אלפי אזרחים, שבשל אי הפעלת התעודה נאלצו להגיע ללשכות, זוכים היום לפתרון אלגנטי ומתקדם- בשורה לאזרחים ולשירות הציבורי. רשות האוכלוסין תמשיך לעשות מאמצים לשפר ולקדם יוזמות נוספות בשנה הקרובה.

מאיה דבורי-יעקבסון, סמנכ״לית שירות ברשות: הרשות פועלת לשיפור מתמיד של השירות לציבור. הפעלת תעודת הזהות הביומטרית בדיגיטל היא חלק משמעותי בשיפור חווית הלקוח.
מעתה, בזכות שיתוף פעולה מוצלח וחשוב עם ממשל זמין, כל בעל תעודת זהות ביומטרית יוכל לבצע את הפעולה מכל מקום ובכל זמן שיבחר. מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית לשירות הממשלתי בכלל ולשירות של הרשות בפרט.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *