שמלה לבנה בחתונה של חברה – לא בבית ספרינו

מעצבת האופנה ויקטוריה בקאהם עברה על הכלל הכי בסיסי בספר, "לא באים לחתונה בשמלה לבנה", ועל הדרך אכזבה את העוקבים שלה באינסטגרם. הכלל הכי חשוב בדרכך לחתונה של חברה הוא להוציא את האופציות של שמלות לבנות אל מחוץ לתחום // אופנה

החוק הנפוץ ביותר של כל חתונה הוא לא לבוא בלבן. לא אוף-וואיט, לא בז', לא שמנת ולא קליפת ביצה. אפשר להתחיל מגוון בהיר-פסטלי.

ועדיין כמעט בכל חתונה תמצאו את זאת שלא מצאה שום דבר מתאים בארון מלבד שמלת לבנה, לפעמים מדובר בחברה חוצפנית או סתם גברת שרצתה קצת תשומת לב ביום המיוחד של מישהי אחרת.

ההיגיון מאחורי האיסור הוא, שלרוב תבחרי ללבוש לבן בחתונה שלך, ועל האחרות לכבד אותך ולא להתחרות בשמלה לבנה מקבילה. ובאמת שאין להן סיבה. מדובר בצבע בעייתי, ואת משאירה להן את כל יתר הצבעים פנויים, אז לא אמורה להיות בעיה.

שמלה בגוון בהיר מאוד עדיין עלולה לייצר תחרות לכלה שמעדיפה שמלה אלטרנטיבית. לכן העדיפו תמיד שחור. או כל צבע אחר שרחוק מספיק מלבן.

השבוע הגיעה ויקטוריה בקאהם לחתונה של חברים והרשתה לעצמה לעבור על הכללים הכי בסיסיים ולצעוד בשמלה לבנה אופנתית במיוחד, למרות פרינט השלשלאות העדין הצבע השולט בשמלה היה לבן. הפשע האופנתי הזה עיצבן את העולם ואת כל העוקבות שלה. השמלה של ויקטוריה, בעיצובה כמובן, היא יפהפייה, אלגנטית ונעימה.

סולידריות נשית

אז כן, יש לשמור על כבוד מינימלי בהגיעך לאירוע מסוג חתונה, וכן הדבר הראשון שעלייך לעשות כשאת מתלבטת מול הארון – הוא להוציא את האופציות הלבנות אל מחוץ לתחום. 

"אמורה להיות סולידריות נשית בעניין הזה ומוסכמות ברורות שצריך לעמוד בהן. אם כבר החלטת להגיע לחתונה ולשמוח בשמחת הזוג תעשי זאת עד הסוף". יש מספיק גוונים שניתן לבחור בהופעה לאירוע וכך גם מספיק אירועים ושמחות שאפשר להגיע אליהם בלבן.  

הופעה בלבן באירועי חתונות היא משהוא כמו הסכם לא כתוב בין בנות, "כשאת מוזמנת לחתונה, אל תחשבי על משהוא לבן, אפילו לא חולצה לבנה, בנות שנמצאות בשלב הזה של חתונות, הרבה יותר רגישות לעניין הזה.

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *