שערוריה: לראשונה המיסיונרים פתחו משרד הטפה במרכז ירושלים

ארגון 'יהודים למען יש"ו' – אחת מזרועות ההטפה העיקריות של הכת הנוצרית הידועה לשמצה 'היהודים המשיחיים' פתח לראשונה משרד במרכז העיר ירושלים, במטרה להטיף ליהודי העיר.

הפרטים על כך הגיעו ליד לאחים בדרך לא דרך באמצעות מידע פנימי מסווג של הכת בחו"ל לצד עבודת שטח של 'המחלקה להצלה ממיסיון' בארגון. הפרטים הביאו לחשיפת המיקום המדויק של המשרד שכתובתו הוצנעה גם בפרסומים המיסיונרים הפנימיים.

בתיעוד שאנשי הארגון הצליחו לשים ידם עליו נראה יואל בן דוד, מראשי המיסיונרים בארץ ומי שנבחר לעמוד בראש המשרד החדש ולנהל ממנו את ההטפה בירושלים, המצהיר כי בכל השנים שארגונו פועל בתל-אביב הטרידה אותו הדאגה: "מתי נגיע לירושלים. מתי נגיע הנה, מתי נביא את דבר 'הבשורה הנוצרית'… כולנו רצינו להגיע לירושלים. ובמשך שבע-עשרה וחצי שנות השירות שלי (בארגון), זהו דבר שדיברנו עליו רבות".

המיסיונרים העבירו גם פנייה ישירה אל תורמים נוצרים מרחבי העולם בבקשה נמרצת לתרום להגברת פעילותם לשמד בקרב יהודי ירושלים: "תתרמו ותתפללו עלינו כאן בירושלים על העבודה שנוכל לעשות כאן".

חמורה לא פחות היא העובדה שהנכס הושכר למיסיונרים על ידי 'הקרן לירושלים' הידועה כקרן ששמה לה למטרה לקדם את פיתוחה של ירושלים. פנייה בהולה של יד לאחים אל הקרן לא נענתה עד כה.

ביד לאחים אומרים:" הקרן לירושלים מקבלת תרומות רבות מיהודים מכל העולם שרוצים לתרום לפיתוחה של העיר. ברור לנו ואין לנו כל ספק שהם לא יודעים כי ניתנה למיסיונרים אפשרות לפעול מתוך נכסים שנקנו בכספם. ברי לנו כי 'הקרן לירושלים' השכירה למיסיונרים את המקום בתום לב, ואנו מקווים כי בעקבות החשיפה הם יסולקו מהנכס במהרה. המיסיונרים, בבואם להטיף ליהודים להמיר את דתם, פוגעים במרקם החיים העדין בירושלים וגורמים למתח מיותר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *