"שרים בכירים יצטרפו בימים הקרובים לסער"

לאחר שזכה לקריאות תמיכה רבות בליכוד, בסביבת סער טוענים כי כשייקבע התאריך לפריימריז, שרים נוספים יצהירו על תמיכתם בסער

לעת עתה רוב חברי הכנסת ושרי הליכוד מתייצבים מאחורי ראש הממשלה בנימין נתניהו וקוראים להצביע לו בפריימריז.

בנתיים, רק חברת הכנסת שיר ויואב קיש הודיעו על תמיכתם בסער, אך בסביבת סער טוענים כי כשייקבע התאריך לפריימריז, חברים נוספים יצהירו על תמיכתם בסער. "חברי כנסת נוספים וגם שרים בכירים יצטרפו בקרוב", הבטיחה חברת הכנסת הדס שיר ב"חדשות הבוקר", "לא אוציא אותם לציבור. נתניהו לא הצליח להקים ממשלה, ראינו את זה פעם אחר פעם. אם אנחנו צריכים לבחור כרגע בין שלטון הליכוד לבין תמיכה במנהיג, נערץ ככל שיהיה, אנחנו בוחרים בדרך. סער יכול להקים ממשלה מחר בבוקר".

ח״כ מיכל שיר אמרה בראיון לזיגמן ב׳קול ברמה׳ כי – לגדעון סער יש את היכולת להקים ממשלה באופן מיידי. אם נתניהו ינצח את הבחירות הפנימיות בליכוד, אנחנו נעמוד מאחוריו באופן מלא."

מנגד, ח״כ שלמה קרעי לזיגמן ב׳קול ברמה׳ האשים את סער ואמר כי – גדעון סער עושה טעות קשה בדרישה שלו לקיים פריימירז מיידיים במהלך הדחה לנתניהו. היה לגיטימי לבקש פריימריז לבחירות הבאות שיהיו. ראינו סקרים שסער מפיל אותנו.

כזכור, פעילי הליכוד קטעו אמש את נאומו של גדעון סער ופצחו בקריאות "בוז" ו-"ביבי, ביבי!"מנגד, פעילים רבים הריעו לסער וקראו לעברו: "הו הא מי זה בא – ראש הממשלה הבא".

חברי המרכז אישרו את ההצעה של ביטול הפריימריז לרשימה והחלת החוק הנורברגי לאחר הבחירות.

סער שהתקשה לנאום אמר את הדברים הבאים: "חברים וחברות, לפני 55 שנה, אריאל שרון, לשר בממשלתו הראשונה של יצחק שמיר. הוא התמודד במרכז תנועת חירות, מול יצחק שמיר, הוא הפסיד בהתמודדות, ולאחריה התנועה כולה התאחדה מאחוריו של יצחק שמיר, זאת הייתה התמודדות לגיטימית. למרות שהייתה מול ראש ממשלה מכהן‎".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *