שר התקשורת: "לא נאפשר לערוץ מסיונרי לפעול בישראל"

על פי הדיווח באתר "הארץ", וורד סימפסון, מנכ"ל GOD TV התגאה כי הרשת "קיבלה אישור ממשלתי לשדר בשפה העברית בישראל תכנים נוצרים. שר התקשורת הודיע שזה לא הולך לקרות

מועצת הכבלים והלווין אישרה לרשת המדיה הנוצרית GOD TV לשדר בישראל את ערוץ הטלוויזיה המיסיונרי "Shelanu".

החוזה שנחתם עם חברת הטלוויזיה בכבלים HOT מתיר לערוץ "Shelanu" (שלנו) לשדר באפיק 182 למשך שבע שנים.

על פי הדיווח באתר "הארץ", וורד סימפסון, מנכ"ל GOD TV התגאה כי הרשת "קיבלה אישור ממשלתי לשדר את בשורת ישוע המשיח בשפה העברית בישראל. זה מעולם לו היה בהיסטוריה".

הרישיון לשידור הערוץ החדש ניתן על ידי מועצת הכבלים והלוויין, הגוף הרגולטורי הפועל בחסות משרד התקשורת. יו"ר המועצה, אשר ביטון, אמר ל"הארץ" כי לא היה מודע לכך שהערוץ החדש מתכנן לעסוק בפעילות מיסיונרית והורה לפתוח בבדיקה.

שר התקשורת שנודע לו על אישור הערוץ המיסיונרי יצא בזעם והודיע באופן ברור כי הדבר לא יקרה בשום אופן. השר דוד אמסלם כתב בחשבון הפייסבוק כי לא נאפשר לשום ערוץ מיסיונרי לפעול במדינת ישראל, בשום זמן ובשום מצב.

השר הוסיף: חשוב לציין שמועצת הכבלים והלווין הוא גוף עצמאי וסוברני לקבל החלטות משלו, אולם מרגע שנודע לי המקרה פניתי בעניין במיידית ליו"ר מועצת הכבלים והלווין, שיפתחו בחקירה מעמיקה ומקיפה בנושא, וידאגו ששום ערוץ לא יפר את תנאי רישיונו, ושאם אכן הערוץ המדובר עוסק במיסיונריות, הוא יוסר לאלתר.

על פניו מדובר במחדל, וכשר התקשורת של מדינת ישראל, לא אתן יד להשפעה בלתי הוגנת של שידורי דת על צופים במדינת ישראל. סיכם השר.

מארגון יד לאחים נמסר בתגובה לדברי שר התקשורת דוד אמסלם בנוגע לערוץ הטלוויזיה המיסיונרי: אנו מברכים את השר אמסלם על עמדתו הנחרצת בנושא. כבוד השר הדגיש בדבריו כי הערוץ יוסר אם אכן יוכח כי מדובר בערוץ מיסיונרי. מזה כשלשה חודשים שאנו עוקבים אחר הכוונה המיסיונרית ויש בידינו שורה ארוכה של הוכחות על כך שמדובר בערוץ שנועד להטפה לשם המרת דת למאות אלפי ישראלים – אותם הבאנו לח"כים מכמה סיעות כדי לבלום את פתיחת הערוץ ונשגר אותם אליך עוד היום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *