שת"פ מפתיע: גפני וסמוטריץ בבשורה אדירה לאברכי הכוללים

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' יחד עם יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני סיכמו עם אגף תקציבים על הפחתת הקיצוץ לעולם הישיבות הציוניות והחרדיות

לאחר מו"מ מואץ עם שר האוצר ישראל כץ סיכמו ח"כ סמוטריץ' וגפני על הגדלת התשלומים לישיבות כך שהתשלום לתלמיד יעמוד על 350 ש"ח לתלמיד ו630 לאברך.

בלא ההתערבות בימים האחרונים תקציבי הישיבות היו סופגים פגיעה משמעותית של עשרות אחוזים שהיתה מעמידה את קיומם של המוסדות בסכנה.

הקיצוץ הגיע בעקבות המציאות הכלכלית מולה ניצבת מדינת ישראל של היעדר תקציב מדינה ובמקום קיצוץ של 30% סוכם על פגיעה קטנה בחצי של 15% עד שיועבר תקציב המדינה הבא.

ח"כ בצלאל סמוטריץ': עולם הישיבות וערך לימוד התורה נמצאים בראש סדר העדיפיות שלנו. הציונות הדתית תמשיך להעמיד תלמידי חכמים עצומים שמשלבים מצוינות בתורה תוך לקיחת אחריות ושותפות במדינת ישראל. אנו כמפלגה רואים זאת כזכות להלחם על תקציבים עבור בני התורה ומשפחות האברכים ונמשיך לעשות זאת במלוא המרץ.

המשימות החברתיות והכלכליות מולן ניצבת מדינת ישראל בתקופה זו של הקורונה הן לא פשוטות. נמשיך להאבק למען אזרחי ישראל מכל שכבות האוכלוסיה שיקבלו את המגיע להן. רק ככה ננצח.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *