ש״ס מציגה: ׳שבט אחים ואחיות׳ – גרסת הסליחות!

׳עננו׳ – שיר הסליחות החדש. מיטב האמנים והפייטנים במפגן תמיכה בתנועת ש״ס!

בפעם הראשונה, תשעת האולסטראס של הזמר המזרחי-מסורתי התכנסו יחדיו למפגש פסגה בכדי לייצר שיר סליחות משותף.

חיים ישראל, ישי לפידות ליאור אלמליח, עוזיה צדוק, יובל טייב, מידד טסה, שלמה כהן, משה לוק ומשה דואק התכנסו לביצוע מוזיקלי מרהיב של פיוטי הסליחות המוכרים בכל בית מסורתי.

השיר, המבוצע במשותף על-ידי כל האמנים, הוא כמעט הפעם הראשונה בה סדרה של כוכבי תרבות מזדהים יחדיו פוליטית ומביעים תמיכה במפלגה. השיר בסגנון ׳שבט אחים ואחיות׳ מבטא את התמיכה הרחבה של כלל הציבור המסורתי בתנועת ש״ס, ויכניס אתכם לאווירה המיוחדת של ימי הרחמים והסליחות.

השיר נקרא 'בזכותיה דמרן עננו' ומשלב את הפיוט ׳עננו׳ מהסליחות ו'יה שמע אביונך' שחיבר במקור רבי יהודה הלוי. על ההפקה המוזיקלית המשלבת סגנונות אנדלוסיים וחדשניים הופקדו מיטב אנשי המקצוע, ולפי גורמים בתעשייה השיר צפוי להפוך ללהיט ענק.

המיזם המושקע של תנועת ש"ס נולד במטרה להעביר מסר לפיו תפילות הסליחות שייכות לכל עם ישראל, חילונים, מסורתיים, דתיים וחרדים יחדיו, ומבטאות כמיהה של חיבור למסורת והדגשת המשותף ולא המפלג. ולכן, בשונה משנים עברו בהן כל זמר ביצע לבדו שיר סליחות בחודש אלול, הפעם התכנסו תשעת הזמרים יחדיו.

הקליפ לסרטון צולם בירושלים, בבית הכנסת הוותיק ׳עדס׳, בשכונת נחלאות ובמחנה יהודה והוא מספר את הסיפור של חילונים, מסורתיים ודתיים המתחברים בדרכם לניגוני הסליחות ולמורשתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

הפקת הוידאו בקליפ: עולם ומלואו.
הפקה מוזיקאלית ווואקאלית: ישי לפידות

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אחרי הבחירות גלגלי ההשתכנזות ימשיכו לדהור בקצב רצחני ומכלוף יש.ו יכנס לכלא ובא לשס הזבלית סוף סוף סוף

    כי שס חבורת חאנטארישים המשתמשים בשמו של מרן כביזנס בלבד עובדה כל זעטוטיהם וניניהם במוסדות השכנזים הזבלים כמוהם

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב