תאונה קטלנית ליד נתב"ג : 4 הרוגים

4 בני אדם נהרגו ומספר פצועים באורח קל עד קשה,  בהתנגשות אוטובוס הערב (ראשון) בכביש 40 סמוך לצומת בדק שליד נתב"ג.

4 בני אדם נהרגו ומספר פצועים באורח קל עד קשה,  בהתנגשות אוטובוס הערב (ראשון) בכביש 40 סמוך לצומת בדק שליד נתב"ג.

צוותי מד"א מעניקים טיפול רפואי לכ-15 בני אדם, 2 מהם במצב קשה והשאר במצב קל. ישנם מספר לכודים בתוך האוטובוס וכוחות ההצלה.

 

דובר מד"א, זכי הלר, סיפר: "בדקות האחרונות קיבלנו קריאה על אוטובוס מלא בנוסעים שהתנגש ככל הנראה בבטונדה . החובשים והפרמדיקים מעניקים טיפול רפואי לכ-15 פצועים מתוכם גם לכודים בתוך האוטובוס במצב קשה, והשאר במצב בינוני וקל. בקרוב הכוחות יפנו את הפצועים לבית החולים שיבא בתל השומר".

פרמדיקית מד"א, גלי סופר, סיפרה: "כשהגעתי למקום ראיתי אוטובוס נוטה על צידו, שעון על שיחים ושעל הגג שלו יש בטונדה גדולה. ביצעתי סריקה מהירה של הזירה, נהג האוטובוס שהיה בהכרה מלאה נלכד במושב, 6 מנוסעי האוטובוס שכבו לכודים בתוכו כשהם בדרגות פציעה שונות ופצועים נוספים במצב קל התהלכו בזירה".

היא סיפרה: "התחלתי את המיון הרפואי הראשוני על מנת להעריך את דרגות הפציעה של הפצועים, 2 פצועות קשה, אישה כבת 60 וצעירה כבת 18 חולצו תוך כדי טיפול רפואי ע"י כוחות הכיבוי והועברו במהירות לניידות לטיפול נמרץ שפינו אותן במצב קשה לבי"ח שיבא, הפצועים שהתהלכו בזירה נבדקו ע"י הצוותים הנוספים של מד"א ופונו במצב קל לבתי החולים בסביבה".

מ"אגד" נמסר בתגובה: "מדובר בקו 947 שיצא בשעה 18:00 מירושלים לחיפה. בסמוך לבח״א 27 סטה האוטובוס מסיבה בלתי ברורה מנתיבו ופגע בעוצמה בטרמפיאדה המבוטנת. נסיבות התאונה, הסטייה והפגיעה במבנה תיבדקנה על ידי בוחני המשטרה עם גמר תהליכי הפינוי של הנפגעים מתאונה קשה וטראגית זו. מבלי להתייחס לנסיבות התאונה והגורמים לה, אנו המומים וכואבים ומביעים צער עמוק וכבד על מותם של ארבעה נוסעים מקרב נוסעי האוטו

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *