תביעת הענק נגד איילה חסון והפרקליטות שסוגרת חשבון נגד העיתונאית האמיצה

חסון הגיבה להחלטת בית המשפט להמשיך בדיון בתביעה ומסרה, "בואו לא נשכח על מה הייתה הכתבה שלי. מדינת ישראל ניהלה שלוש שנים משפט נגד נהג מונית אילתי שסורוקר התלונן עליו בגלל שלושה שקלים ושמונים אגורות. התביעה מתנהלת זה תקופה ואני משוכנעת שהיא תידחה".

האם העיתונאית האמיצה חושפת השחיתויות מסתבכת? בית המשפט החליט בחודש שעבר שלא לקבל את בקשתה של חסון למחיקת התביעה שהוגשה על ידי עו"ד אורי סורוק, והעיתונאית תאלץ להתמודד עם דיוניה.

הכל החל כשחסון פרסמה כתבה נגד נהג מונית שתבע אותה, בתוכניתה ברשת 13, ועסקה במקרה בו התובע ביקש לנסוע באילת במונית, ומחלוקת על אופן חישוב תעריף הנסיעה בינו ובין נהג המונית גררה הגשת תלונה למשרד התחבורה, ופתיחת הליך משפטי נגד נהג המונית, על פער של כמה שקלים. לטענת התובע הכתבה שפרסמה חסון הציגה את התובע כ'מרושע' ואת נהג המונית כקורבן, בזמן שמולו עומדת עוד תביעה דומה.

חסון הגיבה להחלטת בית המשפט להמשיך בדיון בתביעה ומסרה, "בואו לא נשכח על מה הייתה הכתבה שלי. מדינת ישראל ניהלה שלוש שנים משפט נגד נהג מונית אילתי שסורוקר התלונן עליו בגלל שלושה שקלים ושמונים אגורות. התביעה מתנהלת זה תקופה ואני משוכנעת שהיא תידחה".

בתביעה נכתב: "ביום שישי, 27.11.2020 ,במסגרת תוכניתה "שישי עם אילה חסון", שודרה אחת משתי כתבותיה של הנתבעת, נושא תביעה זו, כתבה שכותרתה – "מדינת ישראל נגד האזרח צ'". ייאמר כבר עתה, כי מי שזכה בכותרת הכתבה, לכינוי המסתורי משהו – "האזרח צ' ", הופיע לכל אורך הכתבה, משך 13 דקות, בפנים גלויות, ובשמו המלא – מר ציון לרדו, הכתבה, כך ע"פ הנטען בה, מציגה את סיפורו של לרדו, אשר לאחר פרישתו לפנסיה, החליט לרכוש מונית, ולעבוד כנהג מונית, באילת.

בית המשפט המחוזי קיבל לאחרונה את עמדת העיתונאית לצרף את חברת החדשות לתביעה, ודרש מהתובעים לתקן את התביעה. סורוקר הגיש עתירה לעליון בנושא כדי שחסון תתבע לבדה, אולם עתירתו לא התקבלה והתביעה הופנתה גם כלפי חברת חדשות 13. כעת לאור טיפול הפרקליטות שסוגרת חשבון נגד חסון, החלטת בית המשפט מתעדכנת ומוציאה את חדשות 13 מהדיון כך שחסון נשארת לבד מול התביעה.

גולשים רבים זעמו על ההחלטה של בית המשפט העליון וקראו ברשת לסייע לאיילה חסון ולאסוף לה מצ'ינג כדי שתוכל להתמודד לבדה עם ההוצאות המשפטיות הרבות.

7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. האיש נוכל ורמאי

    אדם רע ומקושר מאוד לא סתם מרשה לעצמו יש לו גב שומרים עליו. תגידו לו איך עורך דין שעובד לבד ללא עובדים וללא פקידה מקבל תיקים כנאמן אם לא שחיתות

    ירון |
    הגב
  2. פרקליטות נקמנית

    הרי ידוע לכולם שלאנשי הפרקליטות יש כוח עליון שאף אחד יכולים עליהם .. עיתונאים פוליטקאים ,אנשי צבא אנשי עסקים כולם קטנים מולם . איילה חסון גיבורה שהשמאל ווזרועתיה בפרקליטות תחסל אותה או כל אחד שמעיז להרים את ראשו

    אליהו |
    הגב
  3. איילת חסון עיתונאית אמיצה והוגנת.

    איילה עיתונאית חוקרת אמיצה והוגנת ואתם שם בפקליטות איבדתם את המצפן .

    דוד כהן |
    הגב
  4. אילה חסון

    במקום לקבל צלש על חשיפות תובעים אותה
    ממש הלם מוחלט.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. היא לעולם לא תצעד לבד...תוך 10 שעות היא מגייסת 5 מיליון שקל.

    היא לעולם לא תצעד לבד…תוך 10 שעות היא מגייסת 5 מיליון שקל.

    איתן אוהב איילת. |
    הגב
  6. נקמה בעיתונאית הידרה והאמיצה. מדינה סו היא סדום ועמורה. אוטוטו אירן תסיים החזון הציוני. הסמולנים הראשונים שהחריבו אותה.

    פפפווועעע

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
    • עורך דין מושחת

      האיש מושחת ומקושר מאוד אני ראיתי את זה מקרוב

      מדובר בנוכל שחייב לשבת בכלא איילה תזהרי

      יהודה |
      הגב