תדיראן הולדינגס :ההכנסות ברבעון הסתכמו ב177 מיליון ש"ח

הרווח הנקי ברבעון זה הסתכם בכ-18.3 מיליון ₪, צמיחה של כ-50.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

מחזור המכירות בשנת 2018 הסתכם לכ-791.5 מיליון ₪ לעומת סך של כ-812.5 מיליון ₪ בשנת 2017, קיטון של כ-2.6% הנובע בעיקר מירידה בהיקף המכירות הכספי הכולל בענף המיזוג בישראל כתוצאה ממזג אויר נוח יחסית

לדברי משה ממרוד, מנכ"ל החברה ובעל השליטה: "אנו שמחים לסכם את שנת 2018 ובמיוחד את הרבעון הרביעי של השנה. ברבעון זה נרשם שיא במכירת מזגנים בהשוואה לרבעונים מקבילים וחל שיפור בכל המדדים התפעוליים. אנו מקווים כי מגמות אלו ימשכו ביתר שאת בשנת 2019.

בשנה זו, לראשונה, התחלנו פעילות עם ספק נוסף בתחום המיזוג הביתי, על מנת לשפר את הצעת הערך לצרכן. זאת, בהמשך לקשר ארוך הטווח עם Gree, יצרן המזגנים הגדול בעולם.

בנוסף, השקנו את הפעילות הבינלאומית ואנו מצויים בתחילתו של מהלך היציאה לחו"ל, באופן שימקסם את היתרונות היחסיים שלנו בתחום מיזוג האוויר. אנו מאמינים כי ניתן לבסס פעילות שתפנה לשווקים פוטנציאלים משמעותיים בחו"ל.

בתחום ההתייעלות האנרגטית הכרנו לראשונה ברווח מפרויקט בתי החולים הממשלתיים. פרויקט אסטרטגי וארוך טווח זה מתקדם בהתאם לציפיותינו, והוא עתיד להמשיך ולהניב רווחים עד שנת 2033. הקבוצה פועלת להרחבת הפעילות בתחום ההתייעלות האנרגטית לפרויקטים נוספים.

במקביל לעשייה המרובה בכל מגזרי הפעילות, ומתוך מטרה להמשיך ולהשיא ערך לכלל בעלי המניות, אנו ממשיכים לבחון הזדמנויות לפיתוח מנועי צמיחה משיקים לתחומי הליבה שלנו."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *