תיעוד מהקודש: מנהיג הפלג הירושלמי בבית ראש הישיבה

אמש סמוך לחצות הלילה הגיע מרן הגרב"ש הכהן דויטש שליט"א מנהיג הפלג הירושלמי למעונו של ראש ישיבת בריסק מרן הגרמ"ד הלוי סלאוויציק שליט"א בביתו החדש שבשכונת גוש 80 בירושלים. תיעוד

אמש סמוך לחצות הלילה הגיע מרן הגרב"ש הכהן דויטש שליט"א מנהיג הפלג הירושלמי למעונו של ראש ישיבת בריסק מרן הגרמ"ד הלוי סלאוויציק שליט"א בביתו החדש שבשכונת גוש 80 בירושלים.

כזכור, לפני כחודשיים שררה דאגה רבה בעולם התורה בעקבות דלקת ריאות חמורה ממנה סבל זקן ראשי הישיבות.

לאחר שחרורו, עבר הגרמ"ד להתגורר בביתו החדש ברחוב עלי הכהן כאשר מלבד השיעורים המתקיימים מידי יום כסדרם לא התקיים קבלת קהל וביקורים בביתו.

כאמור, אמש, בשעת חצות ליל שררה התרגשות רבה בקרב תלמידי ישיבת בריסק עם ביקורו של ראש הישיבה הגרב"ש. במהלך הביקור שנערך שוחחו השניים ארוכות בדברי תורה ובעניני השעה, כשבין היתר שוחחו על לימודו של הגרב"ש בישיבת בריסק כשהגרמ"ד מציין בפני הנוכחים בחדר שהגרב"ש היה מראשוני וטובי בני הישיבה לדורתיה.

ראש הישיבה ציין בפני הגרמ"ד כי בתקופה זו סיים את מסכת ערכין כאשר ספרו של זקן ראשי הישיבות שיעורי רבנו משולם דוד לא מש משולחנו כל עצ לימודו במסכת זו

הגרב"ש ציין בפני ראש ישיבת בריסק שכולנו שואבים חיזוק מכוחותיו של ראש הישיבה בהמשך הרבצת התורה, בציינו שהוא בבחינת מקום הארון למעלה מן המידה והוסיף כי "הינו מצפה לשלומו ולבריאותו במהרה ממש".

בסיום פגישתם ראש ישיבת בריסק התנצל בפני ראש הישיבה שאינו יכול ואין בכוחותיו לצאת וללוותו מביתו וביקש שיברכו בברכת כהן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *