תיעוד מזעזע: שוטרים רצים ברחובות מאה שערים ומרביצים עם אלות

שוטרים היכו באלות חרדים במהלך הפגנה בשכונת מאה שערים בירושלים. בתיעוד שפורסם ברשת נראים השוטרים רצים ברחובות השכונה כשהם מרביצים למתפרעים שמקיפים אותם מכל עבר, ובמקביל נשמעות זעקות מחלונות הבתים .

התיעוד שמסעיר את הרשת: שוטרים היכו באלות חרדים במהלך הפגנה בשכונת מאה שערים בירושלים. בתיעוד שפורסם ברשת נראים השוטרים רצים ברחובות השכונה כשהם מרביצים למתפרעים שמקיפים אותם מכל עבר, ובמקביל נשמעות זעקות מחלונות הבתים .

במשטרה מסרו בתגובה כי שוטרים פעלו במקום לאחר ששוטר ואזרח הותקפו ועשרות מתושבי השכונה יידו אבנים וחפצים לעברם. בהודעת המשטרה נמסר כי "מוקדם יותר היום, במהלך פעילות השוטר הקהילתי שהגיע לשכונה לשם ביצוע עבודתו, החלו תושבי המקום לתקוף את השוטר שעזב את המקום ללא פגע".

עוד הוסיפו במשטרה כי בהמשך הותקף אזרח שנכנס לשכונה תוך שנטש שם את רכבו ויצא ללא פגע תוך שחבר לכוחות המשטרה: "כוחות נוספים שהוזעקו למקום פועלים לחלץ את רכבו של האזרח ולהשיב את הסדר על כנו בשכונה".

"שוטרים רצים ברחובות ומרביצים עם אלות", הגיב יוסי אליטוב בטוויטר, ובכך מחה על כך שהמשטרה שכחה /שהאוייב האמיתי נמצא כמה קילומטרים משם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *