תיעוד מקומם: נשוי טרי נאזק על ידי השוטרים

אתמול (ב') בלילה נעצר נתנאל ילוז, נשוי טרי בן 21 מהיישוב עדי עד שבגוש שילה. השוטרים נכנסו לבית בטרם הציגו את צו המעצר, אזקו אותו עוד לפני שהספיק לנעול את נעליו, והכל לעיני אשתו. ילוז נלקח לימ"ר ש"י במעלה אדומים, שם נחקר שלוש שעות ושוחרר. לאחר מכן הסיעו אותו השוטרים עד למחסום חיזמא, והותירו אותו שם בחצות הליל.

אשתו של ילוז, עינה, תיעדה את רגעי המעצר. בסרטון נראה השוטר בפתח הבית ללא צו, ורק לאחר מכן ביקש את הצו מאחד השוטרים שעמדו מאחוריו. למרות פנייתה של אשתו לשוטר 'להיכנס לבית אתה לא יכול', נכנס השוטר ועונה לה 'אני יכול'. השוטר אזק את ילוז חרף בקשותיו לקחת תפילין ולנעול נעליים. רק לאחר הפצרות מצד בני הזוג, וכשהוא אזוק, הורשה ילוז לנעול את נעליו, ונלקח על ידי השוטרים.

עינה ילוז, אשתו של נתנאל, מסרה "המשטרה מקשה עלינו בכוונה. בשביל מה לעצור אדם נשוי בלילה, במהירות כזו שנעליים הוא בקושי הספיק לנעול, כדי לשחרר אותו שלוש שעות לאחר מכן? מה היה כל כך דחוף? ועוד הורידו אותו ב12 בלילה במחסום חיזמא, והוא היה צריך לחזור הביתה בטרמפים. דאגתי לו ממש. זה שיטור יתר".

מארגון חוננו נמסר בתגובה "נמשכת ההתנהלות המחפירה של ימ"ר ש"י, וכולנו משלמים על כך מחירים כבדים. במקום לעסוק בפענוח פשעים חמורים ולמגר את הטרור המשתולל בכבישי יו"ש, מגיעים מדי לילה צוותים גדולים להתעלל בצעירים יהודים ביו"ש ולמרר להם את החיים. מי מאשר בזבוז תקציבי עתק על מעצרים מגוחכים כאלה?!".

צילום: עינה ילוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *