תיעוד שמסעיר את הודו: לאחר שהיה בתוך המקפיא בחדר המתים התעורר לחיים

אחרי שהתברר ללא ספק שהוא חי, הוא הוצא מיד מהמקפיא והובהל לבית החולים. הרופא שטיפל בו: "הוא מגיב היטב לטיפול ומשתף פעולה".

זהו סיפור שלא קורה כל יום, וכעת שהוא קרה בהודו הוא מצליח להסעיר את רחבי המדינה, מדובר באדם בשם קומאר באלאסובראמאניה שהיה חולה אנוש ולא זז במשך דקות ארוכות. אחיו סאראבנאן היה משוכנע שהוא מת בגלל חוסר התזוזה שלו, לאחר כשעה חברה שמספקת מקפיאים ניידים הגיעה כדי לאחסן את גופתו המתה.

אלא שכשהטכנאי של המקפיא בא לקחת אותו בחזרה אחרי 24 שעות, זמן קצר לפני טקס הקבורה, הוא הבחין שקומאר עדיין נושם. הוא הזעיק את בני משפחתו שנדהמו לגלות סימני חיים בתוך המקפיא. בסרטון, שמן הסתם הפך להיות ויראלי מאוד, אפשר לראות את קומאר רועד בתוך המקפיא כאשר אחיו שם לב לתזוזה ושמע קול נוסף שאומר שקומאר זז.

"הידיים שלו רועדות, איך?", אמר אחד הנוכחים, בעוד שסאראבנאן חשב שזה פרכוס. עד הראייה התעקש ושאל: "איך זה אפשרי אם הוא מת?", וסאראבנאן ענה: "הנשמה שלו לא עזבה אותו עדיין". אחרי שהתברר ללא ספק שהוא חי, קומאר הוצא מיד מהמקפיא והובהל לבית החולים. ד"ר באלאג'נתן שטיפל בו, אמר: "הוא מגיב היטב לטיפול ומשתף פעולה".

צפו בתיעוד המצמרר – מתוך יוטיוב הטלויזיה ההודית

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *