'תיק הגולן': ישראל הגישה תלונה למועצת הביטחון

בעקבות חשיפת יחידת ״תיק גולן", ישראל פנתה בתלונה רשמית למועצת הביטחון: "מדינת ישראל לא תתעלם מהסבת סוריה ולבנון לחזית צבאית נגדה ותפעל בעוצמה"

שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון, פנה היום (רביעי) במכתב תלונה למועצת הביטחון לאחר חשיפת היחידה הסודית של חיזבאללה שתיכננה פיגועים בישראל, 'תיק הגולן'.

"מדינת ישראל לא תתעלם מהסבת סוריה ולבנון לחזית צבאית כנגדה ותפעל בכוח ובעוצמה נגד התוקפנות שמוטוות בטהרן", כתב השגריר לחברות המועצה.

״חיזבאללה עדיין לא מוכר כארגון טרור על ידי מועצת הביטחון, למרות מצבור של עדויות והוכחות לפעילות טרור ברורה וחוצת יבשות", הוסיף דנון וקרא למועצה לגנות את הפעילות של חיזבאללה שנחשפה על ידי צה"ל ולקדם את ההכרה בו כארגון טרור.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב אחר הצהריים לחשיפת היחידה. "הבוקר חשפנו תשתית טרור של חיזבאללה על גבולנו הצפוני ברמת הגולן. זהו הישג חשוב מאוד למודיעין הישראלי וליכולות המבצעיות של צה"ל. הקמת תשתית הטרור היא חלק נוסף בפעילות האיראנית נגד ישראל", אמר נתניהו.

הוא הוסיף, "יש לי מסר ברור לאיראן ולחיזבאללה: אנחנו יודעים מה אתם עושים ואנחנו יודעים איפה אתם עושים זאת. מה שחשפנו הבוקר הוא רק קצה הקרחון ממה שאנחנו יודעים. ישראל לא תאפשר לכם להתבסס צבאית בסוריה. נמשיך לפעול בדרכים גלויות ובדרכים סמויות כדי לסכל את המזימות שלכם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *