תמונה נדירה של מרן החפץ חיים זי"ע התגלתה

תגלית מרעישה התגלתה, כאשר נמצאה תמונה חדשה ובלתי מוכרת של מרנא החפץ חיים זי"ע, תמונה בה הוא נראה יושב והדרת פני קדשו נראית גלויה לעין

תגלית מרעישה התגלתה, כאשר נמצאה תמונה חדשה ובלתי מוכרת של מרנא החפץ חיים זי"ע, תמונה בה הוא נראה יושב והדרת פני קדשו נראית גלויה לעין. התמונה התגלתה על-ידי הרב דן שלזינגר שאף הוציא לאור השבוע חוברת מיוחדת ועמוסת תגליות על ה'חפץ חיים' זי"ע וסיפור מסע עלייתו לארץ-הקודש שלא יצא אל הפועל.

את התמונה הנדירה קיבלנו לפרסום מידיו של הרב דן שלזינגר בעלי 'הוצאת סיני' שמפרסם השבוע חוברת מיוחדת עם השם 'סוד המאה ליטרה שקיבל החפץ חיים זצ"ל'. החוברת עוסקת בתגלית אשר גילה הרב שלזינגר, כאשר מצא עיזבון ובו מסמכים ושטר כסף אשר שיגר מרנא החפץ חיים זי"ע ליהודי בשם הרב יוסף לוי חגיז שהתגורר בירושלים עיר הקודש, הרב חגיז היה זה ששיגר סכום של מאה לירות לראדין, לבית החפץ חיים, על מנת לממן את הנסיעה והעלייה ארצה. המסע בסוף לא יצא אל הפועל והחפץ-חיים החזיר את הכסף בשליח לידי הרב חגיז.

בין המסמכים התגלתה התמונה הנדירה ורבת ההוד המתפרסמת ב'המבשר' בפרסום ראשון. בודדות הן תמונותיו של מרנא החפץ חיים זי"ע ותמונה חזיתית ומוארת שכזו – לא היכרנו עד היום. בתמונה נראה החפץ-חיים כשלשני צדדיו ישובים יהודים שעד כה לא נודעה זהותם. אין ספק שגילויה של התמונה מעוררת התרגשות רבה בקרב כל יהודי מסביב לגלובוס.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *