'תרופת הפלא' שהצילה את הגאב"ד מהקורונה

גאב"ד ירושלים מרן הגרי"ט וויס שהבריא ב"ה לחלוטין מהקורונה באמצעות התפתחות הומואפתית, כך גם עוד מאות הבריאו ב"ה, ביניהם הרב נחמיה הויזמן יו"ר אגודת ישועות בקיטוב לאחר שהיה מונשם ומורדם – הבריא ב"ה לאחר שקיבל את ההתפתחות.

בעוד והעולם היהודי כולו עקב בחרדה אחר מצבו של מרן גאב"ד ירושלים הגה"ק רבי יצחק טובי' וויס (בן ריקל לרפו"ש בתושח"י) שליט"א – לאחר שאושפז בבית החולים כאשר נמצא חיובי לקורונה, התקבלה השבוע באנחת רווחה הידיעה המשמחת כי הגאב"ד הבריא ב"ה לחלוטין ולאחר שני בדיקות נמצא שלילי לקורונה.

מקורביו מדווחים כי התוצאות המדהימות הגיעו בס"ד לאחר שימוש במשקה ההומואפתי שפיתחו זה לאחרונה.

כך גם מגיעים דיווחים על רבים שהבריאו ב"ה לחלוטין אחר שהשתמשו במשקה, ביניהם בולטים אישי ציבור מוכרים – כדוגמת הרה"ח ר' נחמיה הויזמן יו"ר אגודת 'ישועות בקיטוב' שהבריא ב"ה לחלוטין לאחר שהיה מונשם ומורדם, בשיחה עם הרב הויזמן הוא מציין: "מדובר בסייעתא דשמיא בלתי רגילה, חסד עליון! למרות שטרם חזרתי במאה אחוז לכוחותי, אך במאה אחוז שהרפואה סייעה לי באופן מדהים ומיידי"

לעת עתה עדיין ניתן להשיג את המשקה בכל רחבי הארץ בבתי המרקחת הייעודיים, בירושלים ניתן לקבל זאת בטלפון: 02-5375785, כמו"כ ניתן לקבל הדרכה ב'קו החם' בטלפונים: 054-426-1459 או 050-222-4049.

לדברי המונים שהבריאו ב"ה מהקורונה מדובר בבשורה ענקית וכי אין ספק כי הישועה הגיעה בכוחות תפילותיהם ושוועתם של המוני עמך בית ישראל.

לכל שאלה, פרטים, ניתן לפנות ב050418-111-3

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *