תשאלו את חוסמי הכבישים מ'הפלג' – משה ארלנגר

יגידו שאנחנו מתקרבנים אבל אפשר לשאול את אפי איתם ואריה אלדד שהוכו באלימות על ידי שוטרים בפינוי עמונה למרות עבר צבאי מפואר ולמרות שכיהנו כחברי כנסת

משה ארלנגר, עורך אקטואליה ב'קול ברמה' בטור אישי //

"בעוד התחלואה הולכת וממתפשטת, עוד ועוד ערים וריכוזים נמצאים בסכנת הסגר חלקי יש אנשים שמאד בוער להם להתעסק בדברים ממש ממש חשובים, כמו לקרוא לנתניהו להתפטר.

נכון שאנחנו במדינה דמוקרטית והזכות להפגין היא אבן יסוד במשטר דמוקרטי, אך ככל שהזכות להפגין היא זכות בסיסית, גם לזה יש גבולות.

כל אדם שהולך להפגין יודע שיש כללים, ואם יפר את הכללים הוא עשוי להיעצר ולהישפט, ולא משנה מה עשה בעבר או מה שמו בישראל. אך מסתבר שמה שמובן למפגיני ימין,לאנשי הפלג הירושלמי, לאנשי נטורי קרתא ולאנשי העדה האתיופית, לא נראה הגיוני לאנשי השמאל שמוחים על מעצרו של אמיר השכל שהפריע לתנועה בשם חופש ההפגנה.

אפשר לומר שמשטרת ישראל הגזימה כשכבלה אותו בידיו וברגליו אבל אנחנו כחרדים יודעים שמזלו שאינו חובש כיפה או מוגבל, או מפגין ימין כי אז שוטריה האלימים של משטרת ישראל היו מפליאים בו את מכותיהם עד זוב דם והתקשורת לא היתה מצייצת.

יגידו שאנחנו בכיינים, יגידו שאנחנו מתקרבנים אבל אפשר לשאול את אפי איתם ואריה אלדד שהוכו באלימות על ידי שוטרים בפינוי עמונה למרות עבר צבאי מפואר ולמרות שכיהנו כחברי כנסת

תשאלו מפגין שבת ממוצע, או חוסם כבישים מהפלג, תשאלו אתיופי שזעם על הרג סלמון טקה, תשאלו את משה פייגלין שנעצר ונשפט לששה חודשי מאסר על תנאי בעוון 'המרדה'".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *