"מי אתה בכלל?": צרחות בין בנט לאלי אבידר

ראש הממשלה, נפתלי בנט, פתח את ישיבת הממשלה בחדשות על וריאנט האומיקרון, אך השר אבידר (ישראל ביתנו) פתח בקרב צעקות עם ראש הממשלה וצפוי להצביע בממשלה נגד איכוני השב"כ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, פתח את ישיבת הממשלה בחדשות על וריאנט האומיקרון, אך השר אבידר (ישראל ביתנו) פתח בקרב צעקות עם ראש הממשלה וצפוי להצביע בממשלה נגד איכוני השב"כ, ויתכן ויתפטר מהממשלה.‏ל

לאור התנגדותו האידיאולוגית להחלטות הממשלה ועד למציאת תפקיד חדש, הניח אבידר כאופציה על השולחן את התפטרותו מהממשלה וחזרה לכנסת במסגרת החוק הנורווגי.

בקואליציה חוששים שכשאבידר יפקוד מחדש את ספסלי הכנסת הוא ינצל את הכוח להפרות משמעת קואליציונית. בכך היא תרד מבסיס תומכים של 61 ל-60.

בכירים בקואליציה אומרים כי ״אלי אבידר החליט להטריל את הממשלה הזו. הוא בדרך להקמת מפלגה ולכן הוא צריך שישמעו עליו קצת״.
מתנגדים לאיכוני שב"כ כעת בממשלה: אלי אבידר, אורנה ברביבאי, גדעון סער ועכשיו גם קארין אלהרר.

בממשלה צפוי רוב וההחלטה תעבור עד חמישי. אבל אז יידרש רוב בכנסת ואז הקואליציה בבעיה.

הויכוח החל כך:

אבידר: רונן ראש השב"כ התאהב בכלי.

רה"מ: אל תדבר לגופו של ראש השבכ, אל תכפיש אותו

אבידר: אני אגיד מה שאני רוצה

רה"מ: אתה לא תכפיש את ראש השבכ שעושה עבודה מצוינת.

בנט אמר מוקדם יותר כי: "ההגבלות על גבולות המדינה הן לא צעד קל, אבל זה צעד זמני והכרחי. ישנם ענפים שנפגעים, כמו התיירות והתעופה, ואנחנו נותנים על כך את הדעת. הכי חשוב – כשאנחנו עומדים בפני איום צריך כמה שכבות הגנה. לנו יש חיסונים. אני מבקש מכולם: לכו להתחסן, זה שומר עליכם.

בנט קרא לציבור להתחסן."החיסון השלישי למבוגרים והמיני-חיסון, במנה קטנה יותר, לילדים, מונעים בסבירות גבוהה תחלואה קשה. גם אם נדבקים, אם יש את החיסונים, כנראה שהמחלה תהיה קלה הרבה יותר. הגנו על עצמכם. לכו היום להתחסן.

בנט הביע דאגה מהגרעין האירני. "שיחות הגרעין בין איראן למעצמות יתחדשו בימים הקרובים בוינה. ישראל מוטרדת מאוד מהנכונות להסיר את הסנקציות ולאפשר זרימה של מילארדים לאיראן, בתמורה להגבלות לא מספקות בתחום הגרעין. זה מסר שאנחנו מעבירים בכל דרך, גם לאמריקנים וגם לשאר המדינות שנושאות ונותנות עם איראן.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אבידר לך לעזזאל וקח בנט איתך שניכם סמרטוטים

    בוודאות

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב