‏איילת שקד הכריעה: רצה בימין החדש ביחד עם בנט

לאחר שבועות רבים של חוסר וודאות לגבי עתידה הפוליטי, ואחרי שכבר נפגשה עם איוט ליברמן ‏איילת שקד הכריעה כי היא תרוץ במסגרת הימין החדש ביחד עם נפתלי בנט.

לאחר שבועות רבים של חוסר וודאות לגבי עתידה הפוליטי, ואחרי שכבר נפגשה עם איוט ליברמן ‏איילת שקד הכריעה כי היא תרוץ במסגרת הימין החדש ביחד עם נפתלי בנט. מ‏עיקרי ההסכם בין איילת שקד לנפתלי כי כל אחד מהם ימנה חצי מהרשימה וכל אחד ימונה לתפקיד שר ברמת בכירות זהה. בנט יהיה ראשון ברשימה ושקד שנייה.
על פי ההסכם, שקד תקבל זכות לבחור 50% מהחברים המרכיבים את הרשימה לכנסת, תקבל יחסיות שווה בתיקי הממשלה, הכל יעשה בהסכמה ובשיתוף פעולה של מוסדות המפלגה.

עוד מפרטי ההסכם עולה כי לכל אחד מהם יש ווטו על האנשים שהשני מביא לרשימה. כל אחד בוחר את תפקיד השר/ה.

יו"ר הימין החדש, ח"כ איילת שקד, כתבה הערב בדף הפייסבוק שלה: חבריי , אני יוצאת לדרך הערב ביחד עם חברי, נפתלי בנט, למערכה לניצחון גדול של הימין החדש—ימין ביצועיסט, מאחד, אופטימי ושורשי.

ח"כ שקד מסרה: "עשיתי פגישות רבות גם עם אנשים במחנה שלי וגם עם אנשים במחנה אחר, כדי להבין כיצד אנחנו כמדינה חוזרים מהבחירות הללו חזקים ומאוחדים, כיצד עוצרים את השנאה, את הפלגנות,את הפסילות האישיות,
את הפסילות המגזריות, הגעתי למסקנה אחת: הימין החדש היא התנועה היחידה שפועלת לעצור את המחנאות,
תסיים את הפלגנות, לקבל את האחר, את השונה. אני רוצה להמשיך להשפיע כאן כי צריך מנהיגים בישראל ולא רק פוליטיקאים, מנהיגים שיש להם את היכולת לראות חזון ולחשוב על האהבה שלנו למדינה שלנו, מנהיגות מלכדת*.
אני מאמינה שבכוח שלי ושל נפתלי ושל רשימת הימין החדש להיות המקום של האנשים הטובים בישראל,

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. נפתלי אילה שלוחה

    נפתלי אילה שלוחה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב