אביב גפן: "לצערי הרב אני עדיין לא מושמע בתחנות רדיו החרדיות"

מחר בגיליון פסח של 'מקור ראשון' – ראיון עם אביב גפן: "לצערי הרב אני עדיין לא מושמע בתחנות רדיו החרדיות וזו אולי הזדמנות טובה לשאול – איפה החלק שלהם בשותפות? למה עורכי המוזיקה ברדיו החרדי עדיין מסרבים להשמיע את אביב גפן? אם יש פה ריקוד של אהבה והתקרבות אז הייתי מצפה לזה גם מצידם"

מחר במוסף מוצ"ש של 'מקור ראשון' ראיון עם אביב גפן שמספר בראיון ראשון לכלי תקשורת ימני על הטיפול הפסיכולוגי הפומבי שהעביר את עצמו בסדרה "שנות הירח" ועל התנצלות בפני הקהל הדתי. בריאיון לעדן אביטבול מסביר גפן את ההתנצלות שלו על אמירות מהעבר: "הבנתי שצבעתי ציבור שלם בצבעים מאוד חזקים ומאוד כהים, מתוך בורות. התבגרתי ועברתי עם עצמי המון דברים נפשיים.

לקראת הבר-מצווה של דילן הבן שלי, שרוב חבריו לא עלו לתורה, הוא התייעץ איתי מה לעשות. אמרתי לו, בטח שאתה עולה לתורה, אתה יהודי וזה חשוב לי כאבא שלך. אביתר בנאי היה המורה שלו והם היו בחדר עם כל הספרים ולמדו, באמת הרגשתי קודם כל שייכות וגם סוג של אור. משם, זה לא שהתחזקתי, פשוט הבנתי שכל העניין של הדת הוא כמו דלת שצריכים לפתוח ולעבור דרכה. הקיטוב היום בישראל הוא קיטוב עצוב מאוד שממש כואב לי וחשבתי שאני יכול או לשרת את העם בפן הפוליטי, להקים מפלגה או לחבור למפלגה אמיתית וחברתית שכבר קיימת, או לתרום בשירה שלי ובאמנות שלי".

גפן מספר גם על הדואט עם הזמר החסידי אברהם פריד והאכזבה שלו מהרדיו החרדי: "זה לא דואט אחד שיצא כדי לגלגל מהלך שנועד להביא לי עוד לייקים, וזה לא שאני מוזמן עכשיו להופיע בפני קהל חרדי. ממש לא.. אין לי כאן איזה מסע הופעות שאני מוכר לקהל החרדי, להפך. לצערי הרב אני עדיין לא מושמע בתחנות רדיו החרדיות וזו אולי הזדמנות טובה לשאול – איפה החלק שלהם בשותפות? למה עורכי המוזיקה ברדיו החרדי עדיין מסרבים להשמיע את אביב גפן? אם יש פה ריקוד של אהבה והתקרבות אז הייתי מצפה לזה גם מצידם".

על הסדרה החדשה "שנות הירח" המספרת את סיפור חייו: "אפשר להגיד שזה הטיפול הפסיכולוגי הכי מעמיק שעשיתי אי פעם, ובהרבה אומץ. אתה מרגיש קצת כמו שאתה מת ואז חוזר לעולם. בסדרה לא החסרתי את הדברים החלשים שבי, את הגמגום שלי ואת הקשיים שלי, ואני מאוד גאה בתוצאה וכבר מתכונן לכתיבת עונה שנייה".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ל1 לחרדים אסוק אינערנעט טמא

    אבל החרדים צבועים רואים טלויזיה וסאוים קוראים ידיעות וישראל היום כשנוסעים לחופשה בחול מחליפים את התלבושת
    השכנים החרדים שלי נמצאים יותר מכולם בפייסבוק ואינסטגרם מעלות תמונות לא לעניין אבל העיקר כשצריך ללכת לצבא פתאום נהיים חרדים.
    לא סתם יש אצלכם ככ הרבה חיים כפולים עברייני מין וצביעות

    שימי |
    הגב
  2. הזכרת לי אתפרדיננד שגרש מספרד את החרדיים וחשב שספרד תשגשג....

    אביב היקר . זה רק מוכיח כמה כל השנים השמצת ציבור שלם מבלי להבין לעומק את הרמה האינטלקטואלית והאנטלגנטית של שומרי התורה והמצוות. לאזניים חרדיות משמיעים תוכן נקי מבעל מנגן שומר תורה ומצוות .בעזרת השם כשתקבל עול מלכות שמים .ותייצר שירים שמקרבים את האדם לבוראו נשמח להינות מהם וגם לפרגן .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב