אביו של הדר גולדין הי"ד: "הוא הופקר"

שמחה גולדין, אביו של הדר הי"ד שגופתו מוחזקת בידי חמאס, מאשים כי בנו "הופקר" על ידי המדינה

שמחה גולדין, אביו של הדר הי"ד שגופתו מוחזקת בידי חמאס, מאשים כי בנו "הופקר" על ידי המדינה.

"מה שקרה עם באומל זה מה שעתיד לקרות לכל ההורים של החיילים שיוצאים לקרב – תחכו 37 שנים, תחכו 40 שנה. ממשלת ישראל דואגת להעביר מיליונים בדולרים לעזה, היא לא שמה בראש סדר העדיפויות את החזרת החיילים", האשים גולדין בראיון לרשת ב'.

"חשוב מאוד שחיילי צה"ל שנופלים בקרב ומוחזקים על ידי אויב יוחזרו לקבר ישראל. זו חובה של מי שמוציא אותם לקרב, וכל ממשלות ישראל נכשלו פה במשך 37 שנה להביא את נעדרי סולטאן יעקוב ועדיין לא הביאו אותם. הדר גולדין הוא החייל הישראלי הראשון הנעדר שתוך כדי קרב הוכרז חלל, הופקר בזמן הקרב. מאז ועד היום משפחת גולדין העמידה בפני רה"מ ובפני העם הישראלי להביא את החיילים משדה הקרב על ידי לחץ על האויב ועל ידי הפעלת מנופים כדי שהאויב יבין שהחזקת חיילים הוא לא נכס אלא נטל והוא לא עושה את זה במשך 5 שנים", אמר האב.

הוא ציין כי "ממשלת ישראל וצה"ל יכולים להפעיל על החמאס כל לחץ שהם רוצים והם לא מפעילים אותו. מה שאנחנו שומעים זו אותה הבטחה של רה"מ שאפילו פרסם אותה בכתובים שלא תהיה הסדרה בלי להביא את החיילים, מילה ריקה מתוכן, כי מאז החמאס מקבל כל מה שהוא רוצה", אמר.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "ישראל פועלת בכל זמן ובכל דרך להשבת הבנים הביתה, כפי שבא לידי ביטוי רק בעת האחרונה עם השבתו של זכריה באומל ז"ל לקבר ישראל. ראש הממשלה נתניהו",

"מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום והגורמים העוסקים בנושא מקיימים פגישות שוטפות עם משפחות גולדין ושאול ועם משפחות האזרחים המוחזקים ברצועת עזה. מדינת ישראל ממשיכה כל העת במאמצים להשלמת המשימה להשבת החיילים. מטבע הדברים לצערנו לא נוכל להתייחס למאמצים אלה", נאמר בתגובה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *